miten lopetan imettämisen ettei tissit räjähdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukkanen

Vieras
Eli lopettelisin tässä pikku hiljaa imettämistä... niin mitenkä se tapahtuisi niin että se olisi vauvalle ja itselleni hyväksi...

Jos kerta laakista, niin tissithän räjähtää, mutta jos aina pumppaan ja tyhjentelen, niin loppuuko maidon tulo sitten lainkaan..

Mitäs jos ensin vähennät imetyskertoja niin että imetät vain aamulla ja illalla. teet niin pari viikkoa ja sitten imetät vain aamuisin muutaman viikon. Olen tehnyt niin ja ei ole tarvinnut pumpata, olen ollut 2viikkoa täysin imettämättä taaperoani.

http://www.imetystukilista.net/index.php
lue

kuinka pieni vauva on kyseessä? voithan lopettaa kertalaakista jos haluat, mutta mä itse lopettaisin niin, että imettäisin vaikka illalla kerran ja siinä on päivän tissittelyt. alkuun tissit täyttyy maidosta ja tyhjennät vain sen verran niitä, että se pakotus rinnoissa lakkaa, eli ei tarvitse kaikkea maitoa läträtä pois, pikkuhiljaa maidontuontanto tyrehtyy (siihen voi mennä kyllä useampi kuukausi).

Mä vähensin imetyskertoja; ekaks neljästä kerrasta kahteen kertaan (päivä- ja yöunille), sit yhteen kertaan eli yöunille vaan. Sit vaan lopetus ja tyhjentää rinnoista maitoa just sen verran vaan, ett pystyy olemaan, kyll se tuotanto siitä sitten hiipuu... :-)

Yhteistyössä