miten lasketaan?

  • Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti
tietämätön
Jos on ollut sairaana esimerkiksi ke 11.2 alkaen - ja ollut työkykyinen 19.2. Viikonloppu on työssäni normaalisti vapaata. Montako kalenteripvää on tullut sairaslomaa? Eli lasketaanko siihen myös viikonloppu vai vain arkipäivät,jotka ovat minun työpäiviäni. Ei siis la-ja su. Sairasloma lappu on kirjoitettu arkipäiville.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
Jos on ollut sairaana esimerkiksi ke 11.2 alkaen - ja ollut työkykyinen 19.2. Viikonloppu on työssäni normaalisti vapaata. Montako kalenteripvää on tullut sairaslomaa? Eli lasketaanko siihen myös viikonloppu vai vain arkipäivät,jotka ovat minun työpäiviäni. Ei siis la-ja su. Sairasloma lappu on kirjoitettu arkipäiville.


Siis miten niin arkipäiville?
Lukeeko siinä että sairasloma alkaa 11.2 ja päättyy 13.2 ja taas jatkuu16.2 ja päättyy 18.2?
Ei ole mulle tuollaista kirjoitettu koskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok, niin arvelinkin että 6 siitä tulee yhteensä..? Ei siis lasketa viikonloppua,joka on muutenkin vapaa.
Ei lasketa, kun on kaksi eri lappua. Jos olisi yksi lappu ajalle 11.-18.2. niin silloin laskettaisiin viikonloppukin kalenteripäiviin, on se viikonloppu sitten vapaa tai ei.
Samoin olisi ollut jos pe 13.2. olisi kirjoitettu jatkoa ensimmäiseen saikkilappuun, siitäkin olisi tullut yksi pätkä.
 

Yhteistyössä