Miten laihduttaa 7kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punkero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punkero

Vieras
Tuli toisesta ketjusta mieleen, eli olen 170cm ja nyt kahden lapsen myötä paino vakiintunut 60-62kg, mutta en vaan tunne itseäni, vyötärö hävinnyt ja kaikki makkarat on vyötäröllä ja vatsa pömpöttää. Aikaisemmin olin sen 56kg ja se oli hyvä paino. Miten laihduttaa 7kg

missä välissä liikun, nyt aloitin harrastuksen joka on liikuntaa, 1krt vk on ja tunti kerrallaan mutta muuten, paljon pitäisi liikkua. Autolla pakko ajaa päivittäiset matkat (tarhaan viemiset ja hakemiset) Ei paljon jää aikaa, jos pääsee töistä ,hakee lapset ja tekee ruokaa ja vielä jos kaupassa käy, niin vapaa vasta 18 aikaan. Ja pitäisi lastenkin kanssa olla.

Laihduin aikoinani suunnilleen 7 kg puolittamalla syömäni ruuan annoskoot (esim. jos ennen oot syöny ruualla 2 perunaa, 5 lihapullaa, kastiketta ja 2 palaa leipää, niin laihiksella syöt vaan 1 perunan, 2-3 lihapullaa, kastike pois ja leipää 1 pala, lisäks salaattia niin paljon ku jaksaa...) ja jättämällä kaiken karkin/sipsit ym. herkut pois. Ja liikkua pitää, mielellään joka päivä ainakin kävelylenkki.

Itse laihduin samoilla mitoilla sen 7kg kun jätin kaikki herkut pois. Jos bmi on n. 21-22 niin siitä on vaikeampaa pudottaa painoa kuin jos bmi olis vaikka 32. Tuolla painolla ja pituudella laihdutus vaatii paljon enemmän kärsivällisyyttä ja se laihtuminen tapahtuu hitaammin.

Mulla ois tuo sama 7 kg tavoitteena, painan nyt 69kg ja pituutta 164. Vyötärö kadoksissa ja maha pullottaa. Muuten en ole lihava.
Vaikeetahan toi liikkuminen on kun työmatkat menee autolla pakosti pitkän matkan takia, työ on enimmäkseen istumista ja sitä sit jämähtää kotiin illalla jos ei pääse lähtee heti töistä tulon jälkeen esim. salille/jumppaan jossa en muuten viihdy sitten millään, mutta väkisin kävin yhdessä välissä.
Keväällä laihdutin 4kg Painonvartijoissa ja pitkillä kävelylenkeillä jokatoinen ilta. Eli liikkumista enempi, syömistä kevyemmin. Ne kilot tuli kyllä bonusten kanssa sitten takas. :/

Alkuperäinen kirjoittaja punkero:
Tuli toisesta ketjusta mieleen, eli olen 170cm ja nyt kahden lapsen myötä paino vakiintunut 60-62kg, mutta en vaan tunne itseäni, vyötärö hävinnyt ja kaikki makkarat on vyötäröllä ja vatsa pömpöttää. Aikaisemmin olin sen 56kg ja se oli hyvä paino. Miten laihduttaa 7kg

Et kyllä ole punkero, jos bmi:si on lähellä normaalipainon alarajaa ja 7 kilon laihdutuksella olisit jo alipainoinen. Laihduttaa toki saa jos mieli tekee, mutta kannattaisi varmaan tehdä töitä positiivisen vartalonkuvan saavuttamiseksi muillakin tavoin.

Yhteistyössä