Miten laihdun 15 kiloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttaja

Vieras
Tarvitsisin apua laihdutukseen ja kiinteytykseen!
pitäisi saada 15 kiloa pois.
Onko kellään kokemusta ja miten sait kilot pois?
millainen jumppa kannattaa?
Erityisesti vatsa,reidet ja pylly tarttis pikaista jumppaa:)
Kiitos jo etukäteen...

mä laihdutin 15 kg joku vuosi sitten ja tässä on pysynyt. Ihan se normaali; enemmän liikuntaa ja vähemmän suuhun...samaa söin kuin ennen mut vähämmän--eli nämä asiat tein, jotka jokainen varmasti tietää kysymättäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja jiuju:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Vesijuoksu, sauvakävely ja rullaluistelu + South Beach dieetti =)

Kenellä on aikaa tuollaiseen?
Ei ainakaan minulla.

No mä oon tiputtanu 1.9.2006 lähtien 23kg :whistle: Mut voihan sitä tietty lopettaa syömisen kokonaan nii pääsee nopeammin tuloksiin :D Enkä mä ole koko ajan nuita kaikkia lajeja harrastanut, vaan ilmojen mukaan.

lenkkeile.on melkein parasta. ei kuntosalillakaan tuu pakosti tehtyä kunnolla.. ja jos kunto antaa myöden niin juokse. ja ala syömään pikkuisempia annoksia. silleen että joka kerta vähennät pikkusen.. että jää siihen lautaseen vähän tyhjää. tai laitat sallaattia.
syö dietorellejä kun tekee mieli karkkia.
ite oon laihduttanut 18kiloa ja vie pitäis 15kiloa laihduttaa

Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:
Kiitos vinkeistä,kuntosalille en kyllä pääse,mutta hyvät lenkkipolut löytyy pienen matkan päästä.
Olisiko hyviä kiinteytysliikkeitä tarjolla:)

laita hakuun googleen sieltä varmaan tulee jumppa likkeitä. lulen että lenkkeilykin jo itsessään kiinteyttää aika hyvin. varsinkin peppua ja jalkoja

Painonvartijat. www.painonvartijat.fi minä olen kotona pärjännyt ihan ostajan oppaalla ja ravintolat ja kahvilat oppaalla..sekä ostin hiljattain pistelaskimen.Näin siis pääsee halvemmalla,jos tahtoo,mutta muuten sitten ryhmään viikottain.Myös paikkareiden lehdestä tykkään.Olen pudottanut 50kg ja 10kg.

Alkuperäinen kirjoittaja askel:
Tuo South Beach- dieetti?

Ns. hyvähiilihydraattinen ruokavalio. Tavoite on oppia syömään mahdollisimman terveellisesti, ettei dieetti enää tuntuisi dieetiltä vaan elämäntavalta. Tällöin pienet "retkahduksetkaan" eivät ole täysiä katastrofeja, vaan ruotuun pääsee suht nopeaan, koska dieetti on 3-vaiheinen ja sitä voi veivata vaiheesta toiseen tarpeen mukaan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/South_beach_dieetti

se miten helposti saat tuon 15kg pois niin toki siihen vaikuttaa mikä on sun lähtöpaino...jos on ns mistä oikeasti ottaa niin sitten just nuo yllämainitut normilenkkeilyt ja ravinto-tarkistus...ettei sitten tule vahingossa syötyä liian vähän.
Jumppapallo on hyvä apu...sen avulla saat kyllä kropan kuntoon.

Tsemppiä kunto-urakkaan....omani on kans alkuvaiheessa.

Itellä on kiinteyttävä Pilates dvd, jonka läpi vetämiseen menee vajaa tunti. Todella tehokkaita ja kiinteyttäviä liikkeitä ja liikesarjoja. Ite olen tehnyt vajaa pari viikkoa ja nyt jo huomaa kropassa muutoksia.

Painonvartijat. Sitten lisää liikuntaa. Liikunnankaan ei tartte välttämättä olla muuta kuin vaunukävelyä lasten kanssa ripeästi ym. Aikaa kyllä yleensä löytyy jos vaan on valmis tinkimään omista tv-sarjoista, kaverien kanssa kyläilystä ym. Tekosyitä liikkumattomuudelle on tuhansia, mutta loppujen lopuksi aikaa on jos tekee aikaa. Ite herään kahtena aamuna viikossa pumppiin aikaisin jotta kerkeän ennen miehen töihin lähtöä liikkua. Ja illalla kun lapset nukkuu ja isäntä kotiutuu kutsuu lenkkipolut. Itellä tippunut paino tammikuun lopulta 23kg tällä reseptillä.

ja niin tosi hyvä kiinteytysmuoto on calantines. liikket kylllä tosi vaativia. kato lisää tuolta laihdutusosiosta. mulla lähti ihan hurjat sentit sillä. nyt oon ollut laiska enkäoo tehnyt. mutta siis on tosi tehokas

MITEN LAIHDUN ? OLEN KOITTANNUT SYÖDÄ KANIN RUOKAA SALAATTIA JA PORKKANAA. MUTTA KERRAN KUN SYÖN NIIN AJATTELEN ET TÄÄHÄN ON HYVÄÄ,
MUT JO HUOMENNA NE OKSETTAA.
SYÖN LAKUJÄÄTELÖÄ, KAKKUJA, PULLAA, SUKLAATA, KARKKEJA VÄLIPALAKSI, JA VANUKKAITA JÄLKIRUUAKSI. JA JOSKUS VOILEIVÄN TIETENKIN SIINÄ PÄÄLLÄ PITÄÄ OLLA JOTAIN HYVÄÄ VAIKKA GRAAVILOHTA. JA NÄMÄ EI OKSETA. JA JUOMAKSI KYLLÄ JUON KEVYT COCISTA.
MUTTA KAIKKI NIIN SANOTTU LAIHDUTUS RUOKA ON ERITTÄIN VASTEN MIELISTÄ.
JA NIIN TOTA LÄSKIÄ ON KERTYNNYT. ONKO MINULLA MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA LAIHTUA. LIIKUNNASTA EN TYKKÄÄ ENKÄ KERKIÄKKÄÄN. KUN PITÄÄ KATSOA TELKKARIA. JA NÄPYTELLÄ TÄTÄ TIETOKONETTA. HYVÄ JOS NYT TÄÄLLÄ KOTONA JOTENKIN KÄVELEN. EN OLE ELÄKELÄINEN EIKÄ MULLA OLE TYÖHUOLIAKAAN. KOIRA MULLA KYL ON MUT SEN VOIN LASKEA PIHALLE ITSE ULKOILUTTAMAAN ITSEÄNSÄ. ON AIDATTU ISO PIHA JOSSA HÄN LIIKKUU. OLEN JÄRJESTÄNNYT ELÄMÄNI NIIN ET MUN EI TARVI REHKIÄ. AUTOLLA KYL MENEN KAUPPAAN HAKEMAAN NÄITÄ RUOKIA. JA TIETENKIN PARKKEERAAN AUTON AINA LÄHELLE KAUPAN ULKO OVEA KUN NÄIN PÄÄSEN SIINÄKIN HELPOMMALLA..JA TÄMÄ ON IHAN TOSI EI MITÄÄN PILAA EIKÄ LEIKIN LASKUA.
MIKÄ ON SE AKTISONNIN DIETTI JOS ALAN SYÖMÄÄ PELKÄSTÄÄ BROILERIN RINTA PALOJA, NIITÄ JOTA ON VALMIIKSI KAUPASSA PAISTETTU. KUN EN ITSE OSAA TEHDÄ MITÄÄN RUOKAA.
OLEN NÄIN SYÖNNYT PIKKU LAPSESTA SAAKKA. OLEN NYT 47½ VANHA. EN OLE SAIRASTANNUT IKINÄ MITÄÄN. ENKÄ OLE KOSKAAN KÄYNNYT LÄÄKÄRISSÄ. JA TÄMÄ ON TÄYSIN TOTTA. OLEN 169 cm. JA PAINAN 102 KG
OLEN JOSKUS OLLUT VIIKONKIN TÄYSIN SYÖMÄTTÄ. JA LAIHDUIN 6 KG. MUT SIT KU KYLLÄSTYIN SIIHEN NIIN NE TULI 2 PÄIVÄSSÄ TAKAISIN. KERRAN OLIN SELLAISELLA DIETILLÄ EN SYÖNNYT KOKO PÄIVÄNÄ YHTÄÄN MITÄÄN. JA SIT ILLALLA SÖIN LITRAN VANILJA JÄÄTELÖÄ. JA NÄIN ELIN 10 PÄIVÄÄ JA LAIHDUIN 4 KG ? MIKÄ DIETTI SE ON ?
APUA JA NEUVOJA TAHTOISIN MITÄÄN JUMPPIA EN KYL ALA HARRASTAMAAN. MISSÄÄN NIMESSÄ....EIKÄ MULLA OLE MUTEN ONGELMIA NOITTEN LÄSKIEN KANSSA KUIN VAATTEITA SUOMALAISET VAATEALAN YRITTÄJÄT EIVÄT OSAA TEHDÄ KAUPPOIHIN MYYTÄVÄKSI. OTTAISIVAT VAIKKA ENEMMÄN HINTAA NIISTÄ, KUNHAN TEKISIVÄT VAIN.
IHMETTELEN....

Älä ainakaan Painonvartijoihin erehdy. Pelkkää hiilihydraattien puputtamista :( Painonvartijat on liikeyritys, jonka on tarkoitus tehdä rahaa. Niiden opeilla aniharva pystyy laihduttamaan PYSYVÄSTI.

JOO EN LIITY PAINON VARTIJOIHIN KUN EN NÄILTÄ KIIREILTÄNI SINNE KERKIÄKKÄÄN. OLEN KOTONA VIIHTYVÄÄ TYYPPIÄ.
JA EN VIELÄ VOI ALKAA LAIDUTTAMAAN KUN OSTIN MAUSTETTUA KERMAJÄÄTELÖÄ ARKUN TÄYTEEN OLI HYVÄ TARJOUS 1 E KPL.
ENKÄ TODELLA HALUA PONNISTELLA MITÄÄN, ET EN TYKKÄÄ MISTÄÄN LIIKUNNASTA.
SYÖN KYLLÄ VÄLILLÄ KUNNON RUOKAAKIN OSTAN VALMIITA LAATIKOITA KAUPASTA JA LÄMMITÄN NIITÄ MIKROSSA. TÄÄ ON AINUT RUOKA MITÄ ''TEEN''.
OLEN KIINNOSTUNNUT SITÄ AKTISONNIN DIETISTÄ, JOKU ON SANONNUT ET SE ON VAARALLISTA ? MIKSIKÖHÄN VOISKO JOKU SANOA ?
JOS SÖISIN VAIN PROILERIN RINTALEIKKEITÄ EIHÄN NE KAI OLE NIIN RASVAISIA. ?
NÄIN VOIN HEMMOTELLA ITSEÄNI, KUN EN OLE OTTANNUT UKKOA RIESAKSENI, JA SIITÄHÄN SEURAA SIT NIITÄ MUKULOITA, HOIDETTAVAKSENI. ET OLEN TODELLA PÄÄSSYT HELPOLLA ELÄMÄSSÄ NÄIN.
EIKÄ MULLA OLE MUUTA ONGELMAA. OLEN ONNELLINEN IHMINEN. MUTTA KUN TÄÄLTÄ SUOMESTA EI LÖYDY VAATTEITA. TIEDÄN ET AMERIKASSA ON JOKA VAATEKAUPASSA ISOJAKIN VAATTEITA.
MUTTA KUN PELKÄÄN LENTÄMISTÄ NI EN TIEDÄ MITEN SINNE SIT PÄÄSEN...
JA TÄMÄ KAIKKI ON AIVAN TOTTA EI MITÄÄN PILAILUA.

Alkuperäinen kirjoittaja MERJA:
OLEN KIINNOSTUNNUT SITÄ AKTISONNIN DIETISTÄ, JOKU ON SANONNUT ET SE ON VAARALLISTA ? MIKSIKÖHÄN VOISKO JOKU SANOA ?
JOS SÖISIN VAIN PROILERIN RINTALEIKKEITÄ EIHÄN NE KAI OLE NIIN RASVAISIA. ?

ne jotka väittää Atkinsonia vaaralliseksi, eivät todellakaan tiedä mistä puhuvat. Käy vilkaisemassa tuo www.karppaus.info. Etköhän löydä sieltä itsellesi sopivat vinkeet :)

Yhteistyössä