J
Jaana
Vieras
jossa isä ei siihen suostu. Ts. isä on "kadonnut"? Suoraan hakemus käräjäoikeuteen, lastenvalvojalle vai minne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksei isä suostu siihen, että saat yksinhuoltajuuden, jos on kerran "kadonnut"? .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei lastenvalvoja mitään voi.hän vain vahvistaa vanhempien tekemät sopimukset.
jos isä on hukassa eikä suostu huoltajuudesta luopumaan ainoa keino on hakea käräjiltä yksinhuoltajuutta.
toki lastenvalvoja voi neuvoa sinut asian alkuun
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksei isä suostu siihen, että saat yksinhuoltajuuden, jos on kerran "kadonnut"? .
Koska silloin menettää kaikki oikeudet lapsiinsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei lastenvalvoja mitään voi.hän vain vahvistaa vanhempien tekemät sopimukset.
jos isä on hukassa eikä suostu huoltajuudesta luopumaan ainoa keino on hakea käräjiltä yksinhuoltajuutta.
toki lastenvalvoja voi neuvoa sinut asian alkuun
Minä tiedän tämän, mutta jotta voin hakea oikeudesta vaatiiko se jotain käsittelyjä lastevalvojan luona ensin? Ja minkä kunnan, isän vai äidin?
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksei isä suostu siihen, että saat yksinhuoltajuuden, jos on kerran "kadonnut"? .
Olen samaa mieltä! Oman tyttäreni isä asuu 1km päässä eikä ole ottanut yhteyttä 11 vuoteen vaan kyllä kännissä jos sattuu näkemään lässyttää valheitaan. Tyttöni on erityislapsi eikä oikein asioita ymmärrä.Mun mielestäni jos isä on paska isä jokaei ole paikalla niin ei hän tarvitse miyään oikeuksis. Piste.