Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Ei auta kun laittaa jääkaappiin. Tai huoneenlämpöön, odotat niin että saat lasillisen verran sulamaan, näin saat nopeiten sammutettua janosMut laita se pullo sinne jääkaappiin jossain vaiheessa, ettei jää huoneenlämoöön..
Kuka ihme pakastaa limppariabtw
Onko sulle koskaan käynyt näin?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Kuka ihme pakastaa limppariabtw
No en mä tahallaan...mä vaan halusin äkkiä kylmää, mutta tulikin vähän liian kylmää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja a:Kannattaa sitten odottaa että koko limu on sulaa ennen kuin juo sitä. Maku sulaa nimittäin ekana ja jos sen lipittää pois sitä mukaa kun limu sulaa niin lopuksi jää jäljelle laimeaa litkua.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja a:Kannattaa sitten odottaa että koko limu on sulaa ennen kuin juo sitä. Maku sulaa nimittäin ekana ja jos sen lipittää pois sitä mukaa kun limu sulaa niin lopuksi jää jäljelle laimeaa litkua.
Mistä se maku tietää sulata ekana? :snotty: En siis usko...viilaat mua linssiin.