Miten kukaan voi äänestää jotain niin junttipuoluetta kuin perussuomalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joopa joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja en halua tytärtäni burkhaan;22107603:
Minä haluan, että joku lopultakin puuttuu sosiaaliseen hallitsemattomaan maahanmuuttoon. En halua tänne rikollisliigoja rikastuttaneita 'pakolaisia' valtavia ilmaistukia nostelemaan. Ainoa puolue, joka sitä tosissaan yrittää on perussuomalaiset.

Sinisilmäinen politiikka tulee aiheuttamaan pahoja ongelmia tulevaisuudessa. Yksi suuri uhka on äärimuslimit. Toinen vakava tosin vielä piilossa oleva ongelma on kulttuurilliset syyt. Vauvoja ympärileikataan, tyttöjä pidetään kotona palvelijan asemassa ja lopulta pakkonaitetaan jollekin vanhemmalle sukulaiselle. Kunniamurhat naamioidaan onnettomuuksiksi tai itsemurhiksi. En halua sellaisen kulttuurin yleistyvän täällä, jossa naista ei arvosteta lainkaan.

Työperäinen maahanmuutto on aivan eri asia. Myöskään ihonvärillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Siispä äänestän persuja, jotta tällä yhteiskunnalla olisi tulevaisuudessa edes jotain toivoa selvitä nykyisenlaisena. Vaihtoehtona on taantua vastaavaksi takapajuiseksi ja ahdasmieliseksi maaksi kuin tällä hetkellä on tila näiden elintasopakolaisten maissa.

Veit sanat suustani.

Toinen näkökulma on se, etten nykyisiä rötösherroja ja ryvettyneitä puolueita halua ainakaan äänestää. Ovat kahmineet vain itselleen etuja. Eikö ap muka muista älyttömiä kansanedustajien palkankorotuksia ja lahjusjupakoita. Entäs eduskunnan lisärakennus. Nykyiset kansanedustajat ovat pelkkiä pellejä, eivätkä osaa itse tehdä mitään, joten siksi heille on hankittu kovapalkkaiset avustajat tekemään ne oikeat työt. Sen takia rahaa palaa myös mieletön summa eduskunnan lisärakennuksen rakentamiseen. 200 edustajaa + avustajat on aivan liikaa. 50 olisi maksimimäärä

Mä taas näen tämän perussuomalaisten suosion yhtä huolestuttavana piirteenä, kuin aikoinaan natsipuolueen (kansallissosialistisen puolueen) nousun kansapuolueeksi. Tämä suunta on hyvin lyhytnäköistä ja tyydyttää tällä hetkellä vain kansan huolta islamia kohtaan. Tätähän voi suoraan verrata juutalaisvainojen syntyyn!

Siis ei hito sentään! Olenko mä ainut, jolla ajatus etenee samansuuntaisesti?!

Asia on juuri päinvastoin. Muslimien levittäytymistä voi verrata natseihin, koska he haluavat kaikki oman valtansa alle, ajavat sotaa vääräuskoisia vastaan ja vaativat kaikkia noudattamaan omia tapojaan ja lakejaan. Oletko nähnyt muslimivaltioissa yhtä paljon suvaitsevaisuutta kuin länsimaissa? Et ole, koska heille on vain yksi totuus ja se on heidän omansa. Muut taipukoot heidän tahtonsa alle joko hyvällä tai pahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22999592:
mä en sellaista puoluetta äänestä, joka ei osaa hoitaa asioita muuten kuin rähisemällä ja räyhäämällä ja muita puolueita haukkumalla

Eli sä äänestät sitten PerSuja, PerSujahan kaikki muut puolueet ja muiden puolueiden kannattajat koko ajan haukkuvat.

[QUOTE="koskinen";22375752]hulluja olette jos äänestätte natsit valtaan! tätäkö suomalaiset haluaa ?[/QUOTE]

Tällä menolla musliminatsit ovat kohta vallassa. Ainoa toivo niiden pysäyttämiseen on äänestää perussuomalaisia. Muita puolueita ei näytä liikuttavan muu kuin omien etujen ajaminen.

Samaa mieltä, hyi helvetti.

Kaks vuotta sitten ne oli pellejä KAIKKIEN mielestä, nyt sitten tyhmä kansa nuoleskelee ja taputtelee olalle "kyllä te ootte ainoa vaihtoehto, ja mieskin on samaa mieltä"... voi yrjö mitä perseennuolentaa.

:headwall:

Parissa vuodessa on ehtinyt tapahtua aika paljon. Ihmisten silmät alkavat pikkuhiljaa avautumaan mamujen mukanaan tuomille ongelmille.

Maalaiset eivät välttämättä ole vielä asiaa tajunneet, mutta isommissa kaupungeissa alkaa olla aika monella jo henkilökohtaisia kokemuksia näistä ikävistä asioista.

Oletteko huomanneet, että perussuomalaiset kyllä vauhkoavat vaikka mistä, esim. "Pois EU:sta!", mutta eivät ikinä osaa ehdottaa mitään ratkaisuja siihen, miten lausumat itse asiassa olisi edes mahdollista toteuttaa?

Syö tai tule syödyksi. Nyt kannattaa vakavissaan miettiä haluuko muslimikulttuurin vahvistuvan täällä niin että suomalaiset joutuu alistumaan...Tätäkö varten isoisät taisteli?

mä en sellaista puoluetta äänestä, joka ei osaa hoitaa asioita muuten kuin rähisemällä ja räyhäämällä ja muita puolueita haukkumalla

Miten nykyiset valtapuolueet ovat asioita hoitaneet? Lahjuksilla, välistä vetämällä jne...Mitä muuta nykyiset valtapuolueet tekevät kuin haukkuvat perussuomalaisia. Haukkuvat siksi, koska on pelko persuksissa persujen kannatuksen kasvaessa huimaa vauhtia.

Oletteko huomanneet, että perussuomalaiset kyllä vauhkoavat vaikka mistä, esim. "Pois EU:sta!", mutta eivät ikinä osaa ehdottaa mitään ratkaisuja siihen, miten lausumat itse asiassa olisi edes mahdollista toteuttaa?

Muilla puolueilla on ratkaisu kaikkiin ongelmiin? Nykyinen hallitus on istunut kaksi vuotta poterossa odottamassa vaaleja vaikka tekemättömiä töitä olisi vaikka kuinka paljon.

Jospa tavalliset kansalaiset haluavat toisia kaltaisiaan ajamaan etujaan ja itselleen läheisiä asioita?

Mä taas henk.koht. en ymmärrä, että ketkä äänestää esim. Ilkka Kanervaa eduskuntaan? Onko kyse vaan siitä, että äänestetään tuttua ja turvallista, kun ei siitä ennenkään ole mitään pahaa seurannut. Vaikka ei mitään erityisen hyvääkään. Ihmiset pelkää muutosta ja 'hyppyä tuntemattomaan', niin äänestetään ne samat vanhat luuserit sinne eduskuntaan vuosi toisensa jälkeen.

Tällä hetkellä Suomessa ei ole yhtäkään hyvää puoluetta. Toivoisin että ehdokkaaksi lähtisi puolueeton ihminen, jolla on tajua ja oikeudentajua sekä tietoa ja valtaa toteuttaa tavoitteitaan. Mutta koska sitä ei tule tapahtumaan, en paheksu perussuomalaisia äänestäviä, vaikka en itse heitä äänestäkään. Perussuomalaisissa on se hyvä puoli, että uskaltavat puhua asioista.

[QUOTE="koskinen";22375752]hulluja olette jos äänestätte natsit valtaan! tätäkö suomalaiset haluaa ?[/QUOTE]

Sinähän se melkoinen suvaitsevainen olet kun nimittelet ainoaa asiallista puoluetta natseiksi! Perustele natsismiväitteesi tai älyä edes olla kirjoittamatta. Ei ole ihme jos katsoo tätä nykyään täysin pilattua maatamme, jossa ainoat tärkeät asiat tuntuvat olevan monikulttuurisuus, mamujen ja kaikkien muiden paitsi omien kansalaisten edut ja turvallisuus.

Tärkeimmät asiat jotka menevät jopa maamme turvallisuuden edelle ovat 1 prosentin marginaaliryhmän luonnottomia sairaita pervoja arvoja kannattavien "oikeudet". Kyllä Halonen teki sellaisen vahingon maallemme että sen seurauksia on vaikea arvioida. Pienille koululaisille jaetaan verovaroin rahoitetun Setan toimesta rasvatuubeja ja traktaatteja joissa opetetaan homostelun hienouksia. Kyllä kääntyisi moni entinen presidenttimme haudassaan jos tietäisi. Toivottavasti uusi hallitus ei säädä homoliittolakia vaan kärrää sen kaatopaikalle. Suomi siistiksi ja pakkohomostus seis.

Eli mikähän se sellainen puolue sitten olisi?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22107559:
"tyhmät rivikansalaist". tännehän tarvitaan lisää ammattipoliitikkoja kusettamaan tyhmiä.
ennemmin noita natsijuntteja, ne saattais olla niin tyhmiä etteivät osaa täyttää omia lompakoitaan vaan tekisivät hommiaan.
tosin en äänestä yhtään ketään.

Miten mä en yhtään yllättynyt ettet äänestänyt, oot muutenkin tollanen junttien kuningas. :D

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="Diibadaaba";30787189]Persupuolue asiallinen? :D

IL-TV tavoitti Teuvo Hakkaraisen aamutuimaan - tältä kuulosti | IL-TV Vaalit 2015 | Iltalehti.fi

Oma raapustuksesi on kaikkea muuta kuin asiallinen.[/QUOTE]

Hakkarainen on kulttihahmo Hondurasissa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Mitäs konkreettista muut kansanedustajat on tehneet kehitysmaiden hyväksi. Hakkarainen on tehnyt, vittuako sen välii vaikka välillä jos viinaakin.

Tuomittu rattijuoppo Silvia Modig oli eilen suorassa TV-lähetyksessä täysin seipäässä, ketä kiinnostaa?

[QUOTE="Näino";30787219]Hakkarainen on kulttihahmo Hondurasissa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Mitäs konkreettista muut kansanedustajat on tehneet kehitysmaiden hyväksi. Hakkarainen on tehnyt, vittuako sen välii vaikka välillä jos viinaakin.

Tuomittu rattijuoppo Silvia Modig oli eilen suorassa TV-lähetyksessä täysin seipäässä, ketä kiinnostaa?[/QUOTE]

Kyllä kiinnostaa. Kuka haluaa niille palleille täydellisen ihmisen, joka ei koskaan tee mitään väärää ja on täydellinen? En minä ainakaan, sillä sellainen ihminen ei millään voi koskaan ymmärtää alempia kansanluokkia, saati antaa tavalliselle kansalaisille anteeksi mitään.
Kokoomus ja vihreät ovat osoittaneet ettei tavallisen kansalaisen kannata heitä koskaan äänestää, ei ikinä. Näille puolueille tavallinen kansalainen on pohjasakkaa, ja kerran tuomittu vanki on aina potenttiaalinen rikollinen, ei koskaan anteeksiantoa tai uskoa siihen että ihminen voi muuttua. Suvaitsevaisuus on sanahelinää, se tarkoittaa tasan vieraitten kulttuurien ja homoseksuaalien hyväksymistä - tavalliselle suomalaiselle tämä suvaitsevaisuus on maanpäällinen helvetti.
Näin ollen me juntit äänestämme mieluummin niitä toisia juntteja, nyt ja aina, sillä mikään maailman mahti ei saa ideologioihinsa uskovia pitämään meitä edes ihmisinä. Niin kansa vastaa, kuin sille huutaa ja mitä syvemmäksi suomen kansa ahdinko käy, sitä kovempaa se tulee puremaan vastaan.

Lukiessani tätä keskustelupalstaa harjoitan aina seksiä 15-vuotiaan somalipojan kanssa. Katson nytkin poikaa, kun hän imee kaluani ja näen, kuinka siemennesteeni valuu pojan suupielistä. Somalipoika tosiaan osaa nämä suihinottohommat. Välillä poika antaa minun panna takaapäin ja laueta peräsuoleensa. Anaaliyhdynnän aikana pojan sulkijalihas alkaa usein hallitsemattomasti supistella kyrpäni ympärillä, jolloin laukean pojan peräsuoleen.

Äärettömän kiihottavaa näin nelikymppisen poliisin näkökulmasta saada oikein kunnolla komeaa 15-vuotiasta somalipoikaa.

Terveisin
Marko "Fobba" Forss
Ylikonstaapeli Helsingin poliisilaitos