Miten koukutan tämän miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoitsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hoitsu

Vieras
Eli 10 v siinä meni ennenkuin ihastuin lääkäriin (jos joku kuvittelee, että se on sairaalassa päivittäistä hupia...)
Tämä lekuri on ostolääkäri ja silmäpeliä ollut siis puolin ja toisin nyt parisen viikkoa. Mies mm. katsoo usein niin pitkään silmiin että vaivaannun ja joudun kääntämään katseeni muualle. Ei sen puoleen katselen minäkin häntä. Olen myös huomannut että kun ojennamme toisillemme jotain, saatamme tarkoituksella hipaista toista vähän liian pitkään.

Tässä yhtenä päivänä vein hänet töistä juna- asemalle, mutta en nyt sillä reissulla alkanut mitään ihmeempiä ehdottelemaan, juteltiin rennosti niitä näitä.
Tänään lounastauolla hän tuli samaan pöytään istumaan meidän muiden polilaisten kanssa. Kun muut olivat menneet, otin puheeksi hänen lähtemisensä tyyliin "eikö se ole rankkaa aina vaihtaa sairaalaa". Lopuksi kokeilin kepillä jäätä ja sanoin, että ehkä hänen lähtemisensä on ihan hyväkin juttu. Hän hölmistyneenä siihen että miten niin. Sanoin, että hän häiritsee mun keskittymistäni ja lähdin ruokalasta eikä hän ehtinyt sanoa mitään.

Sen jälkeen hän oli kuten ennenkin, katseli paljon silmiin ja hymyili. Okei, oletin siis että hän ymmärsi vinkin eikä joutunut paniikkiin eikä myöskään tullut "tunnustuksestani" kiusaantuneeksi. Toisaalta hän saattaa lähteä töistä henkilökohtaisesti minulle moikkaamasta vaikka olisin vieressä. Mitä ihmettä, vai enkö lukea jotain ilmiselvää viestiä??
Hän ei ole tehnyt mitään aloitetta tai jatkumoa. Itse asiassa en edes tiedä on hän edes vapaa.

Aikaa on enää 4 päivää, sitten hän lähtee enkä tiedä näenkö häntä enää koskaan.
Mitä teen, helppikää nyt!
A) odotan että hän tajusi vinkit ja lähestyy minua
B) annan hänelle numeroni ja sanon että harkitkoon itse mitä sillä tekee
C) laitan sähköpostia myöhemmin (kun hän on jo lähtenyt)
D) jotain muuta???

Sori pitkä sepustus, mutta ihan sekaisin taidan olla itsekin...

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuuuuuuuuuuuuu:
joo.jätä hän rauhaan...

Perustelut?

jos ei ehdota mitään itse. mä flirttailen kans maitomiehen kanssa mutta en kaipaa muuten...=)

Eihän se, että ei ehdota mitään, poissulje sitä, että olisi oikeasti kiinnostunut? Enhän mäkään ole mitään ehdottanut vaikka olen kiinnostunut ihan kympillä.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Anna se numerosi hänelle vikana päivänä, ja sano että jos haluaa käydä joskus kahvilla, soittelee ;)

Tuota vaihtoehtoa mäkin ajattelin. Jos ei ole kiinnostunut/ on varattu, eipä tarvitse sitten tuntea itseään nolatuksi kun ei enää nähdä.

Kannattais varmaan selvittää onko varattu? Mitä sä siitä haluat? harhauttaa naimisiin ja pakottaa hankkimaan lapsia sun kans. Btw, mukavat, fiksut lääkärimiehet on varattuja.

Alkuperäinen kirjoittaja dds:
Kannattais varmaan selvittää onko varattu? Mitä sä siitä haluat? harhauttaa naimisiin ja pakottaa hankkimaan lapsia sun kans. Btw, mukavat, fiksut lääkärimiehet on varattuja.

Millä mä sen selvitän muka?
Ja mistä minä tiedän mitä mä siitä haluan. Ensisijaisesti kiihkeää seksiä nyt ainakin... :D

Ja mistä minä tiedän mitä mä siitä haluan. Ensisijaisesti kiihkeää seksiä nyt ainakin... :D

Kyllä nyt YLEENSÄ joku tietää osastolla, onko työkaveri naimissa tai jotain. =)

Siis ainakin ne, ketkä on siellä pidemmän aikaa. Ja lääkärit varsinkin, kun ovat niin "tärkeitä" myös sosialisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:

Siis ainakin ne, ketkä on siellä pidemmän aikaa. Ja lääkärit varsinkin, kun ovat niin "tärkeitä" myös sosialisesti.

No joo joo mutku tää ei ole talon oma lääkäri.

Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:

No joo joo mutku tää ei ole talon oma lääkäri.
sano suoraan :" voitais lähteä kahville/tuopille joku ilta. Siis sulla ei ole muuta".
Sillä se selviää :)

Mä olen aivan tajuttoman huono tekemään suoria ehdotuksia kasvotusten. Tänäänkin lounasravintolassa sanat jäi kurkkuun ja ryntäsin paikalta kun sain sanottua asiani, koska... niin miksi?
Pelkäsin nolaavani itseni, pelkäsin kiesteistä palautetta, pelkäsin hiljaisuutta, pelkäsin vaivautuneisuutta....

Houkuttele se joskus liinikseen ja vilauta reittä.. :whistle: Mä tiedän yhden liiniksen jossa on huhun mukaan harrastettu suuseksiä :whistle:

No, ehkä noin suora toiminta ei ole ok. :D

Sanot vaan suoraan sille miehelle, että mitäs jos mentäis jonnekin kahville töitten jälkeen. =)

Yhteistyössä