"hmm"
Elämän sisältöä on miehen ja lasten passaaminen, siivoaminen ja ruuanlaitto. En kestäisi puolta vuottakaan kotona.
Sinulla taitaa olla jokin ongelma tämän kotiäitiysasian kanssa. Useamman kerran olet ollut jo vouhkaamassa, jos joku erehtyy sanomaan poikkipuolisen sanan asiaan liittyen. Etkö ole sinut valintojesi kanssa vai mikä lie mättää."Oi, kirjoitanpa provon Kaksplussalle! Mulla on niin hyvä aihekin! Loisivat kotiäidit, koska niiden elämä on vaan pelkkää sitä ja tätä".
*Näppis sauhuaa*
"Noin, olen tyytyväinen itseeni, sillä minulla ainakin on parempaa tekemistä kuin miehiään ja lapsiaan passaavalla kotiäidillä".
Tyypillinen keskustelunlyttäys (yritys). Ensin mollataan ja sitten kun puolustetaan niin tullaan paikalle ilkeilemään tyyliin "kalahtiko kalikka hä?"Sinulla taitaa olla jokin ongelma tämän kotiäitiysasian kanssa. Useamman kerran olet ollut jo vouhkaamassa, jos joku erehtyy sanomaan poikkipuolisen sanan asiaan liittyen. Etkö ole sinut valintojesi kanssa vai mikä lie mättää.
tekeekö sun pienet lapset kotityöt, pesee pyykit, siivoaa jälkensä ja laittaa ruuat? Ei meillä ainakaan tehny. Nykyään kyllä alkaa olla jo aika pystyvät muksut mutta jätinkin kotiäiti ajan taakseni jo aikaa sitten, kun ei vaan pää kestäny sitä.Miksi miehiä ja lapsia passataan? En minä ainakaan tee niin, en ole mikään kodinkone tai palvelija.
Peesailen täysilläRutiinit on se pahin juttu! Joka ikinen päivä sitä samaa, paitsi että koska sellaiseen leviää pää, on pidettävä ohjelmatoimistoa pystyssä myös. Maanantaisin aina aivot sauhuaa kun miettii, mitä pientä piristävää ekstraa alkavalle viikolle keksisi. Ilman sitä mulla lentäisi puurokattila seinään viimeistään torstaihin mennessä