Miten "kostaisit" tämän sun raksullesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi apua. :D

Kostaa? Raksu? :D:D:D

Noh. Jos nyt koitetaan ajatella asiallisesti, olisin kyllä hyvinkin tuohtunut siitä, jos multa salataan tommosta. Siis valehdellaan. Tosin mua kyllä pistäis mietityttämään sekin, miksi mulle ei voinut sitä kertoa (oma toimintani siis).

Ja kyllä. Mä voin lukea mieheni postin, tekstarit, sähköpostit ja tiedänpä jopa sen pankkitunnuksetkin. Myös mies tietää mun. Eipä niissä ole mitään salattavaa. Eri asia, kuinka paljon mua niitä kiinnostaa lukea. Enkä todellakaan aio luopua omistani ja tehdä vain yhtä yhteistä.

Just ajattelin, et pyytäisin raksua valitsee tänä iltana mulle netistä jonkun sexyn alusasu setin, mut taidankin sit laittaa mun exän face-seinälle pari alusasulinkkiä ja tekstiks:"mieti mikä näistä näyttäis parhaalta mun päällä ;)" siinä vois olla ihan hyvä pikku näpäytys mun raksulle...

mitäs exän nyxä tykkäis tommosesta?

Etsit sen eksän käsiis ja käyt ravistelee sitä, että "mä oon nyt mun raksun nyksä joten näpit irti biatch tai mä laitan susta faceen juoruja!!!" Sitten jos sun mies haluaiski nähdä sitä taas niin se ei voi suostuu ku pelkää sua niin hirmusesti. Problem solved.

Meillä on omat kännykät.

Ne on samalla pöydällä jos ollaan kotona ja niihin voi vastata, ym. Tekstarit on yksityisiä siksi, että vaikka MULLA ei ole salaisuuksia mieheltä, voi olla että mun ystävät ei halua NIIDEN salaisuuksia (oli se sitten sinkun raskausepäily tai parisuhteessa olevan hiivatulehdus tai jupinaa iehestään) päätyvän mun miehen tietoon. Jos tulee tekstari niin mies saattaa vaan vilkaista ja todeta että Maisalta tui joku viesti tms. Lähettäjä näkyy näytössä.

Ja meillä on omat kännykät senkin takia että työpaikkojen ero on 250 km, jos matkalla sattuu jotain niin on kivempi olla ihan oma mukana... :saint:

Mä olisin iloinen, ettei mun "raksun" oliskaan tarpeen käydä sossussa. Rehellisyyden nimissä, toivoisin mieheni käyvän töissä. Ja suuremman rehellisyyden nimissä, jos olisin sinisulkan raksu, niin ei sille totuutta olisi voinut kertoa.. ;)

[QUOTE="öööö";26085936]Mä olisin iloinen, ettei mun "raksun" oliskaan tarpeen käydä sossussa. Rehellisyyden nimissä, toivoisin mieheni käyvän töissä. Ja suuremman rehellisyyden nimissä, jos olisin sinisulkan raksu, niin ei sille totuutta olisi voinut kertoa.. ;)[/QUOTE]

Tosi asia on kuitenkin se että mun raksun on nyt pakko käydä sossussa, kun se on työttömänä just nyt...ei muuten! Ei tietenkään sit kun se on töissä... :)

salailu ei ollut oikein mutta ei kyllä sinisulan kanssa oikeiin suoraan kertomistakaan ekana vaihtoehtona pidä :(

Toiselle TÄYTYY antaa tilaa hengittää ja joskus exien kanssa vaan pitää olla yhteydessä kuten avioeron takia. Niinhän säkiin sinisulka ramppaat jatkuvasti exän luona ja ajattelet sitä ja kaveeraat facessa. Ajattelepa toisin päin, eli joka kerta sun raksua nyppii teidän yhteydenpito.

(ja herranjestas, lopeta toi teinikielen käyttö!)

No...mun "raksu" ei kulje sossussa millään asialla. Niin eipä uppoais jos sanois et on sinne menossa. Ja ei. Meillä ei kännykät oo yhteisiä, ei oo ollu moiselle luottamuspulalle tarvetta.

[QUOTE="vieras";26087052]salailu ei ollut oikein mutta ei kyllä sinisulan kanssa oikeiin suoraan kertomistakaan ekana vaihtoehtona pidä :(

Toiselle TÄYTYY antaa tilaa hengittää ja joskus exien kanssa vaan pitää olla yhteydessä kuten avioeron takia. Niinhän säkiin sinisulka ramppaat jatkuvasti exän luona ja ajattelet sitä ja kaveeraat facessa. Ajattelepa toisin päin, eli joka kerta sun raksua nyppii teidän yhteydenpito.

(ja herranjestas, lopeta toi teinikielen käyttö!)[/QUOTE]

Joo mut mun mielestä tää ei kuitenkaan oo hyvä juttu :(

Just ajattelin, et pyytäisin raksua valitsee tänä iltana mulle netistä jonkun sexyn alusasu setin, mut taidankin sit laittaa mun exän face-seinälle pari alusasulinkkiä ja tekstiks:"mieti mikä näistä näyttäis parhaalta mun päällä ;)" siinä vois olla ihan hyvä pikku näpäytys mun raksulle...

Ja mitä pahaa sun exäs on tehnyt tuollaisen ansaitakseen? Mitä sä sille kostat?

Kosta samalla lailla kuin raksu kostaa sinun tapaamisesi exsäsi kanssa.

Ja mitä turhaan hoitaa tuota avioeroa, raksuhan voi pysyä naimisissa exänsä kanssa, mitä haittaa siitä on.

Yhteistyössä