R
"ranskis"
Vieras
Mun isä joutui sairaalaan yllättäen ja hänellä on 4kk ikäinen ranskanbulldogin pentu joka on nyt meillä (plus hänen kolme kissaansa ja 4navettakania), asutaan kaukana isän kotoa joten ei kyetä jokapäivä ajamaan hänen luo näitä hoitamaan, siksi meillä. Me asutaan omakotitalossa mut meillä on korkeet rappuset kuistille. Mulla ei oo kokemusta just yhtään koirista mut tällä ei oo mitään sisäsiisteyden oppeja ja inhoaa ulos menoa. Isä toivoi että me pidettäis toi koira kun hänellä kestää toipua leikkauksestaan pitkään mutta oikeesti, oon kantanu ton wc paperin päälle viikonlopun aikana noin200 kertaa mut lirauttelee välillä juostessaankin joten vaikea ennakoida milloin pissii. Ja miten usein pennut kakkaa, toi kakkaa 6kertaa päivässä? Ja pissii kokoajan(ainaki tuntuu siltä).
Kauan teillä on kestäny opettaa koirat sisäsiisteiks? Onks tuntunu epätoivoiselta vai onks teillä koira tajunnu heti et "ai täällä kuuluu pissiä paperille" jne
Kauan teillä on kestäny opettaa koirat sisäsiisteiks? Onks tuntunu epätoivoiselta vai onks teillä koira tajunnu heti et "ai täällä kuuluu pissiä paperille" jne