Miten kirjoitetaan pohdiskelevasti???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa tyhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa tyhmää

Vieras
Siis nyt ei vaan kertakaikkiaan raksuta..... tehtävänannossa lukee POHDI.

Kysymys kuuluu.. Millaisia vahvuuksia sinulla on? Miten tuohon vastataan pohtien? En ole koskaan ollut hyvä äikässä...

Voi sua :hug: Ei tuossa nyt äikästä kyse ole. Tavanomainen tehtävänanto.
Tarkoittaa, että pohdi ja erittele omia vahvuuksiasi. Ei siis riitä, että luettelet vain ne vahvuudet, vaan kerrot esim. miten vahvuutesi ovat kehittyneet vai oletko aina ollut jossain vahva. Minusta tossa voi myös sivuta sitä missä ei ole niin hyvä ja miten se näkyy sillä vahvuuspuolella, jos näkyy.

Hirveen vaikea selittää :D No siis mietiskelet siinä kirjoituksessas omia vahvuuksia ja kontrastina kenties heikkouksia ja pohdit miten voisit niitä sun vahvuuksia hyödyntää ja heikkouksia kehittää. Siis ei mitään töks töks -tekstiä,että "olen sosiaalinen,piste". Vaan siis kerrot että missä tilanteissa tuosta taidosta on erityisesti hyötyä ja kuinka sitä voisi vielä kehittää ja mistä ehkä johtuu että olet sosiaalinen ym.. toivottavasti ei määny ihan päin peetä,helpompi ite kirjottaa kun selittää toiselle :)

No se tarkoittaa sitä, että tarkastelet asiaa hieman lähemmin ja kenties useammalta kantilta, etkä laadi jotain listaa tyyliin: Minä olen hyvä siinä ja siinä. Vahvuuksiini kuuluu myös se ja se. Riippuu tietysti myös siitä, kuinka pitkä teksti on tarkoitus väkertää...

Yhteistyössä