E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaaduin sementti laatta kavelytielle, avulla paasin ylos ja kaikki tuntui olevan ok. Vasta kolmen paivan paasta alkoi tuntua vasemmassa kyljessa ja nyt viides paiva ja on vaikeuksia sankyyn menossa ja nousussa, paikallaan ei tunnu, oikein syvaan hengittaessa tunnen kivun. Nyt alkoi paassa soida, johtuukohan tasta. Nyt menen tuoliin nukkumaan ettei tarvii jotenkin ryomia sangysta pois.Ei välttämättä kovinkaan kipeä, jos ei yski. Riippuu miten se murtunutkin.