miten kestän....

Erosin lasten isästä 1vee sitten. Aloitin melkein heti uuden suhteen ja muutettiin uuden miehen kans heti yhteen.
Kerettiin olla yhdessä 10kk ja tuli nyt tästäkin ero..

Syitä on molemmissa.. Minä pelkäsin tätä ihmistä ja yritin kai valkoisilla valheila peittää todellisen paha olon..
Lopulta kummatki petti toisia.. Tuntuu etten mitenkään pääse tästä eron pahasta olosta pois..

Muutin tämän takia tälle uudelle paikkakunnalle ja vanhat ystäväni jäivät 300km päähän.. Eli en ole kauheena kerenyt täälä tutustua uusiin ihmisiin.. Ja nyt on suunaton pelko miten pärjään ja saanko ystäviä..

Minulla on tosiaan 2 lasta 1v ja 6kk tyttö ja poika 3vee.. Niiden isän kans meni suhde poikki miehen väkivaltasuuden takia..

Lapsistani olen pitänyt huolta ja olen antanut heille kaikkeni.. Neuvolassakin sanoivat et ihanan reippaita lapsia ja huomaa että hoidat niitä hyvin..

Haluisin kohtalo tovereiden ja muidenkin apua ja vinkkejä miten olette päässeet yli erosta..
Itse tiedän hyvin et 5vee suhteen jälkeen on raskasta heti aloittaa suhde ja nyt on tärkeää minun olla ilman parisuhdetta ja keskittyä itseeni ja lapsiini..

Mut tunnen vaan oloni niin yksinäiseksi...
 
Katoppa mitä kaupunki/kunta, missä asut, tarjoaa harrastus/kerhotoimintaa lapsiperheille/yksinhuoltajille. Mulle ainakin auttoi lähteä MLL:n perhekerhoon, pääsi ihmisten ilmoille ja tutustui lapsellisiin ihmisiin (mulla kun vanhat kaverit lähinnä lapsettomia, niin nehän katos ku poika syntyi). Tai hanki nimimerkki tänne, niin varmaan joku on valmis keskustelemaan yv:nä tai mesessä, jos tunnet oloa yksinäiseksi. :hug:
 

Yhteistyössä