miten kertoa kauniisti ystäväpariskunnalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öppis

Vieras
että heidän hygienissaan on himpun verran parantamista? Pariskunta on alle 30v, heillä on yksi alle 2v lapsi. Asuvat vuokralla talossa jossa on kosteusvaurio, mutta eivät halua muuttaa koska heidän mielestään asunnossa ei ole mitään vikaa (homeläikkiä seinällä, vesihöyryä seinissä) Mies on töissä, nainen kotona lapsen kanssa.

Koko asunto ja he itse haisevat pahalle, likaiselle, tunkkaiselle. Kämppä on pommin jäljiltä, aina. Vaatteet on likaisia, likaisia astioita on joka paikassa, tiskipöytä kukkurallaa, lapsi on likainen, syöttötuolista sais kaapia likaa pois. Kaikki tavarat on lattialla, vaatteet, lelut, limsapullot, tuttipullot ja tutit, kaikki.

He käyvät 2-3krt/vko saunassa, mutteivat pese itseään saippualla kuin krt/vko, koska iho kuivaa. Puhtaita vaatteita ei vaihdeta joka saunareissulla. Pelkässä suihkussa eivät käy koskaan. Hampaita eivät pese, vessasta löytyy yksi hammasharja, ja siinäkin pölyä päällä (sori, tarkistin). Miehen hampaat on kelta-vihreät, naisen etuhampaat menee mustaksi ja naiselta on revitty hampaita pois, koske ne meni kuolioon. Kummankin henki haisee karsealle.

Miten voisin kertoa heille kauniisti että kannattaisi pitää kämppä ja itsensä puhtaana? tuolla menolla kartoittavat kaikki läheltään.

tunnetaankohan me sama pariskunta :D :D
Mä tunsin ennen yhden parin, joka myönsi ite ettei pese hampaitaan ku ehkä kerran viikossa koska heillä ei oo reikiä niin ei tarvii :whistle:
Hiukset roikku paskaisina ja ne tyypit haisi oikeesti niin pahalle aina. Hien ja kissankusen sekoitukselle... meinasin kerran oikeesti laatata kun se nainen käveli liian läheltä.
En sanonut asiasta mitään, mutta hivuttauduin pikkuhilja kokonaan pois heidän elämästään eikä oo ollu ikävä..

Neuvolaan mainintakin voisi auttaa. Eikös nyt olisi hyvä tehdä neuvolan 2 v tarkastus kotona, näkis samalla olot :whistle: vaikka siivoiaisivat niin hometta ja hajua ei hetkessä poisteta

siis tuossahan tarvitaan jo jotain isompaa apua. Eihän kukaan voi elää noin ja vielä lapsen kanssa. Nuoret ihmiset. Jonkun dementoituneen vanhuksen vielä ymmärtää, mutta nuoret. Nyt ei kyllä ole varmaan ihan kaikki kohdallaan.

olen soittelut (kun en viitsi vauvani kanssa käydä sattuneista syistä siellä) ja kysellyt miten menee. Olen saanut sen vaikutelman et kaikki on hyvin, parisuhde ok jne. Tämä pariskunta oli possuja jo ennenkuin lapsi syntyi, eli luulisin ettei tässä ole mitään masennusta tms. takana.

Alkuperäinen kirjoittaja öppis:
että heidän hygienissaan on himpun verran parantamista? Pariskunta on alle 30v, heillä on yksi alle 2v lapsi. Asuvat vuokralla talossa jossa on kosteusvaurio, mutta eivät halua muuttaa koska heidän mielestään asunnossa ei ole mitään vikaa (homeläikkiä seinällä, vesihöyryä seinissä) Mies on töissä, nainen kotona lapsen kanssa.

Koko asunto ja he itse haisevat pahalle, likaiselle, tunkkaiselle. Kämppä on pommin jäljiltä, aina. Vaatteet on likaisia, likaisia astioita on joka paikassa, tiskipöytä kukkurallaa, lapsi on likainen, syöttötuolista sais kaapia likaa pois. Kaikki tavarat on lattialla, vaatteet, lelut, limsapullot, tuttipullot ja tutit, kaikki.

He käyvät 2-3krt/vko saunassa, mutteivat pese itseään saippualla kuin krt/vko, koska iho kuivaa. Puhtaita vaatteita ei vaihdeta joka saunareissulla. Pelkässä suihkussa eivät käy koskaan. Hampaita eivät pese, vessasta löytyy yksi hammasharja, ja siinäkin pölyä päällä (sori, tarkistin). Miehen hampaat on kelta-vihreät, naisen etuhampaat menee mustaksi ja naiselta on revitty hampaita pois, koske ne meni kuolioon. Kummankin henki haisee karsealle.

Miten voisin kertoa heille kauniisti että kannattaisi pitää kämppä ja itsensä puhtaana? tuolla menolla kartoittavat kaikki läheltään.

Siis tosi järkyttävää luettavaa ja vielä lapsi asuu tuolla... :(

Yhteistyössä