?
=(
Vieras
Ystäväni on miehensä kanssa lapsettomuushoidoissa, yrittäneet lasta pitkään ja saaneet aikaan vain keskenmenoja ja ovat todella surullisia tilanteestaan.. aina tavatessa puheet kääntyvät heidän lapsettomuuteensa ja meneillä oleviin hoitoihin ja molemmilla on asian johdosta unettomuutta, pahaa mieltä ja riitojakin joissain määrin ilmassa..
Minulla taas on mieheni kanssa 3vuotias lapsi ja olen jo pitkään yrittänyt mainita että mekin jo haaveilemme perheenlisäyksestä.. olen moneen otteeseen sanonut että vauvakuume nostaa meilläkin päätään, olen kirjottanut aiheesta sähköpostiin ja tekstiviesteihinkin.. mutta ystävä on aina ohittanut nämä puheeni täysin eikä ole halunnut kommentoida niihin mitään...
Mutta mitäs nyt.. olen raskaana ja mun on pakko kertoa tästä ystävälleni... jo valmiiksi tuntuu tosi pahalta kun tiedän että tää uutinen tekee taas lisää pahaa mieltä heille...
Mut pakkohan tästä on kertoa eikä vain odottaa että näkee tämän itse...
Kuinka kertoa asiasta mahdollisimman varovasti?
Ja kerronko kasvotusten, kirjeitse vai puhelimessa..? Auttakaa? =/
Minulla taas on mieheni kanssa 3vuotias lapsi ja olen jo pitkään yrittänyt mainita että mekin jo haaveilemme perheenlisäyksestä.. olen moneen otteeseen sanonut että vauvakuume nostaa meilläkin päätään, olen kirjottanut aiheesta sähköpostiin ja tekstiviesteihinkin.. mutta ystävä on aina ohittanut nämä puheeni täysin eikä ole halunnut kommentoida niihin mitään...
Mutta mitäs nyt.. olen raskaana ja mun on pakko kertoa tästä ystävälleni... jo valmiiksi tuntuu tosi pahalta kun tiedän että tää uutinen tekee taas lisää pahaa mieltä heille...
Mut pakkohan tästä on kertoa eikä vain odottaa että näkee tämän itse...
Kuinka kertoa asiasta mahdollisimman varovasti?
Ja kerronko kasvotusten, kirjeitse vai puhelimessa..? Auttakaa? =/