Miten kerroitte raskaudesta isovanhemmille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me tehtiin miehen kans pieni valkoinen laatikko jonka päälle liimattiin punaisen ristin merkki (ensiapulaatikko vauvan hoitoa varten). Sisälle mummu & pappa mukit, pienet sukat ja tutti-paketti. Tykkäsivät kovasti ja olivat ihan ihmeissään että mitä laatikon sisällä on..

Öööh... mä vaan menin sanomaan äitille, että nyt se syy koiran kummalliseen käyttäytymiseen sitten ratkesi. :D Ja kun hymy oli laatua: :D niin hetihän tuo arvasi. :heart: Itse pidän kyllä runoista, mutta musta nää isovanhemmiksi tuleminen ja kummiksi pyytäminen on asioita, jotka on ihan kiva tehdä omalla, autenttisella tavallaan eikä jonkun muun tekemällä runolla.

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Me sanottiin, että olisi yksi valokuva, joka teidän pitäisi nähdä... sit näytettiin ultrakuvia ja molemmat isovanhemmat olivat ihan liikuttuneessa mielentilassa :)

meillä melkein sama, näytettiin ultrakuvaa ja kysyttiin että " tiedättekö mikä tämä on"? anoppi arvas ja siitä se riemu sitten ratkesi...

Esikoisesta kerron äidilleni kahvipöydässä takellellen ja hän oli asiasta onnellinen.

Isälleni ja appiukolle laitettiin isänpäiväkortteihin lisäteksti "tulevalle pappalle" josta hetken mietittyään tajusivat. Isäni oli onnellinen (tosin isälläni vähän alkoholiongelmaa joten hän oli kyllä kännissä sen nähdessään :( ) ja appiukko ja anoppi eivät välttämättä ihan hihkuneet ilosta. Olisi pitänyt olla heidän mielestään naimisissa. Sitten kun anoppi kysyi, että miten pitkällä olen ja kun kerroin että viikolla 7 niin hän totesi että "jaa no onhan siihen sitten vielä aikaa". Vähän siihen tyyliin kuin että siihen olisi niin paljon aikaa, että ongelma olisi poispyyhitty.

Yhteistyössä