3
30v sinkku
Vieras
Mun työpaikalle käy DHL:n lähetti tuomassa 1-2 krt viikossa paketin. Mä kuittaan sen ja oon ollut viime aikoina huomaavinani että se tyyppi kattelee aina syvälle silmiin ja hymyilee. Se vaikuttaa ujolta ja mäkin oon uusien ihmisten kanssa hiljanen alussa varsinkin kun nyt on ihastusta ilmassa, joten en uskalla mitään sen enempää alkaa juttelemaan sille kun se tilanne menee aina niin nopeasti että kuittaan vaan paketin ja hymyilen 
Mutta en kehtaa siis kysyä suoraan! ;D Sillä on aina hanskat kädessä niin en tiedä edes onko sillä sormus sormessa et onko varattu vai ei. Vaikka voihan tietty silti olla varattu vaikka ei olis sormusta. Mutta se katse ja hymy antaa ymmärtää et ehkä jotain kiinnostusta vois olla senkin puolelta!
Oon jo miettinyt et kirjotan valmiiks post it-lappuun "Haluaisitko lähteä kahville? + puhelinnumero" ja lätkäsen sen sille käteen ku on lähdössä
Muuten toteuttaisin ton lappu-jutun mut kun haluaisin et se lukis sen vasta autossa eikä heti mun vieressä kun en haluu et duunikaverit kuulee viereisissä huoneissa mitään jos se kieltäytyykin
Pitäiskö laittaa toi lappu kirjekuoren sisään? En tiedä edes sen nimeä et voisin kirjeen päälle laittaa
Mut jos sanoisin että tää kuori on sulle että avaa vasta autossa ja siellä sisällä olis toi post-it lappu?
Kääks, oon sentään 30v ja näin lapsellisia joutuu miettimään
Se on ehkä pari vuotta nuorempi...
Mutta en kehtaa siis kysyä suoraan! ;D Sillä on aina hanskat kädessä niin en tiedä edes onko sillä sormus sormessa et onko varattu vai ei. Vaikka voihan tietty silti olla varattu vaikka ei olis sormusta. Mutta se katse ja hymy antaa ymmärtää et ehkä jotain kiinnostusta vois olla senkin puolelta!
Oon jo miettinyt et kirjotan valmiiks post it-lappuun "Haluaisitko lähteä kahville? + puhelinnumero" ja lätkäsen sen sille käteen ku on lähdössä
Kääks, oon sentään 30v ja näin lapsellisia joutuu miettimään