Miten kehtaisin pyytää "lähettimiestä" kahville? Antakaa vinkkejä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30v sinkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

30v sinkku

Vieras
Mun työpaikalle käy DHL:n lähetti tuomassa 1-2 krt viikossa paketin. Mä kuittaan sen ja oon ollut viime aikoina huomaavinani että se tyyppi kattelee aina syvälle silmiin ja hymyilee. Se vaikuttaa ujolta ja mäkin oon uusien ihmisten kanssa hiljanen alussa varsinkin kun nyt on ihastusta ilmassa, joten en uskalla mitään sen enempää alkaa juttelemaan sille kun se tilanne menee aina niin nopeasti että kuittaan vaan paketin ja hymyilen :D

Mutta en kehtaa siis kysyä suoraan! ;D Sillä on aina hanskat kädessä niin en tiedä edes onko sillä sormus sormessa et onko varattu vai ei. Vaikka voihan tietty silti olla varattu vaikka ei olis sormusta. Mutta se katse ja hymy antaa ymmärtää et ehkä jotain kiinnostusta vois olla senkin puolelta!

Oon jo miettinyt et kirjotan valmiiks post it-lappuun "Haluaisitko lähteä kahville? + puhelinnumero" ja lätkäsen sen sille käteen ku on lähdössä :D Muuten toteuttaisin ton lappu-jutun mut kun haluaisin et se lukis sen vasta autossa eikä heti mun vieressä kun en haluu et duunikaverit kuulee viereisissä huoneissa mitään jos se kieltäytyykin :( Pitäiskö laittaa toi lappu kirjekuoren sisään? En tiedä edes sen nimeä et voisin kirjeen päälle laittaa :D Mut jos sanoisin että tää kuori on sulle että avaa vasta autossa ja siellä sisällä olis toi post-it lappu?

Kääks, oon sentään 30v ja näin lapsellisia joutuu miettimään ;) Se on ehkä pari vuotta nuorempi...

Mun kaveri tutustui tyttöystäväänsä kun molemmat vei tavaraa samaan liikkeeseen, ja se oli yks kerta jättänyt sille likalle lapun jossa luki sen puhelinnumero. Seuraavana päivänä oli tullu viestiä ja kihloissa ovat nykyään :)

Lappuidea on just hyvä! Ja entäs sitten vaikka olisi varattu, kummasti tuommoinen asiallinen huomionosoitus hivelee varmaan jokaisen itsetuntoa. (Kunhan se tosiaan on kevyt ehdotus lapulla, ei mikään friikki rakkauskirje :D) Oi kerro meille miten kävi!

Nyt eletään 2000-lukua, naisella on oikeus tehdä aloite. :)

Ei toi lappuidea huono ole mutta mun mielestä on parempi kysyä ihan ääneen. Sitten asia tulee kerralla selväksi eikä tarvitse hänenkään jännitellä kun tulee seuraavan kerran takaisin. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Jos ei nappaa niin sitten ei nappaa, imartelevaahan tollainen vaan on kenelle tahansa miehelle. Ja jos duunikaverit kuulee niin sehän vaan osoittaa että sulla on kanttia.

Nyt on vihdoin uutisia... Eilen puolilta päivin tää tyyppi taas tuli ja vihdoin sain jännityksestä huolimatta annettua sen kirjeen. Oon jänistänyt miljoona kertaa ja viime viikolla päätin et seuraavalla kerralla annan kirjeen tai sit en ikinä!

Kun olin kuitannut hänen tuoman paketin sanoin että "mulla olis sulle yksi juttu, avaa tää vasta autossa" ja annoin sen kuoren. Se meni vähän hämilleen tietysti ja sit meni 4 piinaavaa tuntia ennen kuin vastas!

Tuli viesti; "Moi, sori että kesti. On ollut kiireinen työpäivä. Mutta mielellään lähtisin! Nähdäänkö viikonloppuna?"

Mulla on siis TREFFIT lauantaina :D :) :)

• Tykkää
Reactions: Mamma91 ja Birgitte
Moni oli kiinnostunut tietämään kuinka tässä kävi... No eipä niitä treffejä sitten ikinä tullutkaan! Sovittiin siis että nähdään viikonloppuna lauantai-iltana, mutta la aamupäivällä tuli viesti että "Sori en pystykkään tulemaan, mulla on selvittämättömiä asioita joten en pystykkään vielä tapaamaan. Olen pahoillani"

Vastasin vaan että toivottavasti saat asiat selvitettyä. Lisäksi laitoin että jos siltä tuntuu niin niitä paketteja voi viedä meidän toimistolla myös toiseen rakennukseen. Ja siitä lähtien hän onkin vienyt ne suoraan toiseen rakennukseen joten en ole nähnyt häntä sen koomin. Joskus oon nähnyt kun auto vilahtaa ikkunan ohi, mutta onneks ei ole tarttenut törmätä. Vois tulla kiusallinen tilanne...

Varmaan sillä on ollut edellinen suhde vielä käsittelemättä loppuun kun kerran ensin lupautu ja sit yht'äkkiä peru. Ärsyttävää kun ehdin jo innostua. Kivempi kun olis vaan heti suoraan sanonut, että kiitos viestistä, mutta oon varattu!!

No eipä tuo sinun häpeäsi ole. Jos tyyppi olisi normaali niin olisi tosiaan voinut laittaa rehellisesti tai valkoisen valheen viestin "kiitos, otan kohteliaisuutena, mutta olen varattu". Tai sitten sillä oli jokin säätö uudelleen lämmityksessä. Treffikutsu kun ei vaan ole mikään kosinta, pitäisi aikuisen ihmisen osata jatkaa normaalia käyttäytymistä. Ja tuolla en tarkoita sinua vaan miestä :)

Noi lähetithän kiertää päivät päästänsä samanlaisissa toimistoissa jakamassa paketteja. Jos on katseenkestävä miekkonen niin luulen että on saanut kiinnostusta joskus ennenkin.

Yhteistyössä