Mä en kehtaa käydä uimahallissa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
oon mielestäni niin läski vaikka painoindeksin mukaan normaalipainoinen!!!ja toinen ongelma se kun en tiiä millä siistisin bikinirajan että saisin sen siedettävän näköiseks??Kertokaa mitä teen et kehtaisin???mua aina pyydetään ja mä kieltäydyn!

No, mä oon läski :/ Paksut reidet ja mahassa kunnon makkarat raskausarpineen. Mutta käyn uimahallissa. En itseäni esittääkseni, vaan lasten takia, että saavat käydä uimassa.
No, kyllä mua ärsyttää ja nolottaakin omat läskit, mutta en ole sieltä miestä iskemässä, kun sellainen jo löytyy.
Sula ei kuullosta olevan muuta ongelmaa kuin huono itsetunto.

Ja toisena vinkkinä, että jos sheivaat karvat pois, niin kannattaa huoltaa sitä ihoa (kuori, rasvaa) sen jälkeen. Muuten tuloksena on punainen, näppyläinen ja kutiseva bikiniraja karvaisen sijaan..

Jaa-a....mä kans mietin pitkään, et miten kehtaan. Soitin sit fysioterapiaan ja pääsin heidän vesijumppaan mukaan. En kehdannut poiskaan jäädä, kun kirjasivat minut sinne jumppaan mukaan. Jotenkin vaan sitten miehen rohkaisemana päätin mennä. Ja turhaa pelkäsin. Ei sielä ketään kattele ja jos kattoo niin siinäpähän kattoo. nim. vesijuoksuun hurahtanut. ;)

tosta paino-ongelmasta en tiiä sanoa, varsinkaan jos sulla ei edes ole sitä. meet vaan, et varmaan miestä sieltä hae.

bikinirajauksen ymmärrän. Ekanakin mä käytän uimahallissa uimapukua, en biksuja, paljon varmempi olo. ja joudun sheivaamaan sekä sääret että bikinirajan. Bikinirajaan on parhaaksi todennut käyttää ihan käsihöylää. sääret ajelen koneella. Kannattaa tehdä tää edellisenä päivänä, ettei uidessa mahdolliset nirhaumat kirvele.

Yhteistyössä