miten kauris ja oinas sopivat yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noh, noh.. kyllähän meidän kans hyvin tulee toimeen, jos osaa olla tarvittaessa hiljaa ;) :whistle: mä oon oinas ja mies on kauris. Hyvin meillä on mennyt, mies tasapainottaa mun tempperamenttista luonnetta. Sarvet ei oo kolissu koskaan oikein kunnolla :) yhdessä ollaan oltu pian 9 vuotta, joista naimisissa pian 7v

http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/sovittekoyhteen.shtml

Jos Oinaan kärsivällisyys riittää, suhde Kauriiseen voi vuosien myötä kasvaa lempeäksi ja uskolliseksi ahkeroinniksi yhteisen kodin hyväksi. Tosin Kauris ei kovin usein ehdi sinne kotiin, kun hänellä on niin paljon töitä. Se kunnianhimo, joka Oinasta Kauriissa ensi alkuun miellyttää, saattaa kääntyä suhteen kompastuskiveksi. Se itsenäisyys, mikä Kaurista Oinaassa ensin miellyttää saattaa viedä teidät lopulta erilleen. Ehkä sittenkin olisitte parhaimmillanne työtovereina. Kaksi helmeä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
OInas ei sovi kenenkään kanssa.... :/

Pitääkin kertoa tuo mutsille. Se on oinas, ja on ollut isäni kanssa naimisissa vasta 33,5 v :D

Nooh,ehkä sen nouseva merkki on joku tasapainosempi!!! ;)
siinä selitys...
Oinaat on järkky itsekkäitä ja omanapaisia.
Varsinkin jos nouseva merkki on LEIJONA!!!
Apua.Tai skorppari...jaiks.. :o

Pitääkin kertoa tuo mutsille. Se on oinas, ja on ollut isäni kanssa naimisissa vasta 33,5 v :D

siinä selitys...

Tai sitten mun mutsi on täyspäinen, eikä usko horoskooppeihin & elä kuten niiden mukaan pitäisi elää? :whistle:

siinä selitys...

mun nouseva merkki on jousimies ja olen erittäin rauhallinen ja kärsivällinen, en todellakaan ajattele omaa napaani enkä ole itsekäs.

Mä en ainakaan usko horoskooppeihin että sopiiko se ja se, tai et eikö sovi tämä ja tämä. Mulle on yks hailee minkä horoskooppinen mun tuleva kumppani ois...mutta jos ny horoskoopeista ja niitten sopivaisuuksista puhutaan, niin oon ihastunu oinaaseen :DD. Ja jos totta puhutaan, niin mä ihailen oinaita ja niitten luonnetta...oinaat on hyviä ystäviä. :)

Yhteistyössä