oinas naiset hoi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leveäleidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leveäleidi

Vieras
oletko koskaan seurustellut tai oletko kenties nyt parisuhteessa kaurismiehen kanssa? miten te sovitte yhteen? millainen suhteenne on/oli? olen kuullut että oinas ja kauris voivat olla suhteessa, mutta se vaatii kovasti töitä..onko tämä totta?

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Olin 12 vuotta naimisissa kauriin kanssa; suhteen voisi kuvailla sanoin 12 vuotinen sota. Välillä oli rauhan aikoja ja sitten taas repes. Exällä oli vaikeuksia pysyä housuissaan kun tapasi vieraita naisia.

mutta on kai niissä kaurismiehissäkin poikkeuksia? ei kai ne kaikki samasta muotista voi olla? :o

Seurustelin kaksi vuotta kauris miehen kanssa ja juttu kaatui siihen kun hän tanssi aivan liikaa mun pillin mukaan eli siinä ei ollut enää haastetta mutta muuten ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja leveäleidi:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Olin 12 vuotta naimisissa kauriin kanssa; suhteen voisi kuvailla sanoin 12 vuotinen sota. Välillä oli rauhan aikoja ja sitten taas repes. Exällä oli vaikeuksia pysyä housuissaan kun tapasi vieraita naisia.

mutta on kai niissä kaurismiehissäkin poikkeuksia? ei kai ne kaikki samasta muotista voi olla? :o

Tuskinpa ne kaikki samanlaisia on; geeneillä ja kasvatuksella on osuutensa...

Alkuperäinen kirjoittaja toukka:
Seurustelin kaksi vuotta kauris miehen kanssa ja juttu kaatui siihen kun hän tanssi aivan liikaa mun pillin mukaan eli siinä ei ollut enää haastetta mutta muuten ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa.

hän oli siis liian kiltti vai?

Täälläkin oinas nainen ja kauris mies ja meillä ollu sotaa ja rakkautta.Molemmat ollaan niin itsepäisiä ja kumpikin haluu tehä just niinku ite haluaa,eli vääntöö riittää,mutta ollaan kummiski oltu yli 9 vuotta yhdessä,että kyllä se siitä lutviutuu kun hommia tekee ja molemmat opettelee joustamaan! :)

Yhteistyössä