Mikä on normaaliaika niiden käsittelyssä? Paperisen haun olen tehnyt ja hakuhetkellä sanottiin että 4 viikkoa kestää.. nyt on kulunu jo 8 viikkoa eikä vielä ole mitään päätöstä tullut.. miten kauan ite odottaisit valittamatta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Jos on sanottu että 4 viikkoa kestää, niin kyllä mä olisin jo kysellyt 6 viikon jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse kyselin juuri Tapiolasta. Sieltä sanottiin viime viikolla, että käsittelyaika on tällä hetkellä lapsivakuutuksissa 57 päivää!
Alkuperäinen kirjoittaja rovva:meillä kesti liian kauan ja kun aloin kyselemään selvisi, ettei meidän papereita ollutkaan lähetetty käsittelijälle asti vaan vakuutusvirkailija oli jättänyt ne jonnekin "odottamaan täydennystä" ilmoittamatta siitä kuitenkaan meille.
Joten mä kyselisin ja vaatisin tarkistuksia heti neljän viikon jälkestä.
nimimerkillä virheistä oppineena
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tapiolan lapsivakuutuksia odottelin 3 kk. Sitten meni hermot...ja rahat oli tilillä parissa päivässä sen jälkeen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Oletteko kokeilleet sitä sähköistä korvauspalvelua? Siinähän luvataan supernopeasti rahat tilille.
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Oletteko kokeilleet sitä sähköistä korvauspalvelua? Siinähän luvataan supernopeasti rahat tilille.
En ole kokeillu kun mulle kerrottiin siitä silloin kun jätin hakemuksen.. ennen en ollu kuullukaan.. jos olisin tienny, että tämä kestää näin kauan niin olisin ottanu paperit takasin ja näpytelly ite kaikki koneelle.. :kieh: olisivat olleet jo 7 viikkoa sitten rahat tilillä..