Miten käsität tämän? Mihin aikaan hakisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jasså"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jasså"

Vieras
Sähköpostikeskustelu

Myyjä: Sopiiko hakuajaksi perjantai klo 12.00?
Asiakas: Joo hakuaika sopii hyvin,juhlat alkaa klo 14

Jos olisit tuo asiakas niin mihin aikaan tulisit hakemaan tilaamaasi tuotetta?

Mitä epäselvää, tuo asiakas nyt vain tuossa kertoo hiukan ylimääräistäkin mikä ei myyjälle kuulu.

mutta kirjoittaa selvästi, että tulee kaheltatoista. Hän on menossa juhliin tai valmistelee niitä, ne alkaa klo 14, joten hakuaika klo 12 on hänelle todella hyvä

[QUOTE="jasså";30731642]Asiakas käsitti,että klo 11 jälkeen koska vaan ennen klo 15[/QUOTE]

Aika outoa, jos ne juhlat kuitenkin alkoi jo klo. 14.

No, klo 12 ei tietenkään ole klo. 11-15. Mutta meitä mahtuu joka junaan...

[QUOTE="jasså";30731642]Asiakas käsitti,että klo 11 jälkeen koska vaan ennen klo 15[/QUOTE]

Anna kun arvaan: Asiakas tuli 11:n jälkeen, et ollut kotona ja suuttui siitä? Tai sitten tuli ennen 15, et ollut enää kotona koska luulit ettei tulekaan ja suuttui siitä?

As laittoi viestiä klo 12,että sopiiko,että tulee klo 13.30
Itselleni se ei käynyt koska en silloin olisi paikan päällä koska minulla tapaaminen klo 12.30
Tästä as suivaantui

[QUOTE="jkl";30731663]Niin no ainahan sitä voi kysyä jos sopisi vaihtaa aikaa, mutta ei siitä kyllä suuttua voi ellei toiselle sovi yhtäkkiä uusi aika.[/QUOTE]

Just näin. Suuttuminen tuosta on täysin hölmöä ja asiatonta!

Oliko myytävä juttu joku sellainen jota olisi käyttänyt juhlissa kenties?

Tästä syystä totesi,että onpa huoletonta toimintaa,että onneksi kysyi,muuten olisi tuote jäänyt saamatta.
No näinhän asia ei olisi ollut,koska olisin kuitenkin ottanut as yhteyttä jos ei olisi alkanut kuulumaan ja jotenkin tuote olisi as mennyt,mutta kun ensisijainen on se,että as itse hakee.

Jos asiakas on yleensä asioinut isompien liikkeiden kanssa, on ehkä tottunut siihen että tuollaiset jutut joustaa, koska liikkeet on joka tapauksessa auki ja ainakin joku paikalla tavallisina aikoina. Jos itse tilaisin leipomosta kakun, leipomo olisi lauantaisin auki vaikka klo 10.00 - 15.00, olettaisin että ilman eri ilmoitustakin voisin hakea kakkuni koska vaan sovitusta noutoajasta leipomon sulkemisaikaan asti. Tietysti olisi eri asia, jos olisin hakemassa kakkuani normaalien aukioloaikojen ulkopuolella tai yksinyrittäjältä, jolla ei edes ole mitään pysyvää vakituisilla aukioloajoilla varustettua liikettä.

Arvostaisin kyllä joustavuutta. Aloittaja ei kuulosta kovinkaan asiakaspalveluhenkiseltä tullessaan tänne asiakasta haukkumaan. Asiakas sitä paitsi kysyi, sopiiko myöhäisempi hakuaika. Ei sopinut ja asiakkaalla on täysi oikeus olla siihen pettynyt ja ostaa jatkossa tuotteensa asiakaspalveluhenkisemmiltä ja joustavammilta yrittäjiltä.

Jos asiakas on yleensä asioinut isompien liikkeiden kanssa, on ehkä tottunut siihen että tuollaiset jutut joustaa, koska liikkeet on joka tapauksessa auki ja ainakin joku paikalla tavallisina aikoina. Jos itse tilaisin leipomosta kakun, leipomo olisi lauantaisin auki vaikka klo 10.00 - 15.00, olettaisin että ilman eri ilmoitustakin voisin hakea kakkuni koska vaan sovitusta noutoajasta leipomon sulkemisaikaan asti. Tietysti olisi eri asia, jos olisin hakemassa kakkuani normaalien aukioloaikojen ulkopuolella tai yksinyrittäjältä, jolla ei edes ole mitään pysyvää vakituisilla aukioloajoilla varustettua liikettä.

Arvostaisin kyllä joustavuutta. Aloittaja ei kuulosta kovinkaan asiakaspalveluhenkiseltä tullessaan tänne asiakasta haukkumaan. Asiakas sitä paitsi kysyi, sopiiko myöhäisempi hakuaika. Ei sopinut ja asiakkaalla on täysi oikeus olla siihen pettynyt ja ostaa jatkossa tuotteensa asiakaspalveluhenkisemmiltä ja joustavammilta yrittäjiltä.

Miten haukuin? Mä kysyi mielipidettä.

Mä olen yleensä painottanut sitä, että en pysty päivystämään montaa tuntia, eli pitää suunnilleen tietää, moneltako tuote haetaan, koska näitä on paljon, jotka tulevat miten tulevat. Kaikkein eniten ärsyttää, jos on sovittu hakuajaksi maanantai-ilta, ja sitten tiistaiaamuna ilmoitetaan, että sori en päässyt.

Yhteistyössä