miten kantsis menetellä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inhottavaa huudattaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inhottavaa huudattaa..

Vieras
..kun tyttö oppi noin kuukaus sitte pinnasängyssään kääntymää mahalleen, siitä kontallee ja siitä seisomaan, ja nyt on nukkumaan meno aika työn takana kun koko ajan haluaa nousta..

Jos yritän estää nousemisen alkaa huuto ja jos kellistän aina takasin selälleen ku nousee, ni alkaa huuto:(

tänää sit kokeilin et annan kukkua ylhäällä ( oletin et väsähtää jossai vaiheessa ja nukahtaa itekseen ku oli tosi väsyny ) enkä noteeraa mut hetken päästä alko hiree huuto ja mun oli pakko nostaa tyttö pois... nukahti sit mun viereen..

miten mun pitäs menetellä tollasessa tilanteessa? miten teillä?

Joka kerta kun nousee ylös, menet kärsivällisesti ja kellistät takaisin. Teet sitä illassa noin 50 kertaa, mutta pikku hiljaa oppii pötköttelemään itsekseen! Luulen että korkeintaan viikko menee, mutta se kannattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Joka kerta kun nousee ylös, menet kärsivällisesti ja kellistät takaisin. Teet sitä illassa noin 50 kertaa, mutta pikku hiljaa oppii pötköttelemään itsekseen! Luulen että korkeintaan viikko menee, mutta se kannattaa.

Juuri näin! Älä en enää nosta ylös, tiedän, tuntuu vaikealta, mutta yhtäkkiä se helpottuu!

Jos on väsynyt oikeesti niin laita pitkälleen ja pidä kättä pepun/selän päällä juttelematta sen enempiä.Samaa siis kuin tuo unikoulun tassuhoito.Tää toimi ainakin meillä.Muutamana iltana tän joutu kyllä toistaan monta kertaa,mutta sitten tilanne rauhoittui.Onhan se seisomaan nouseminen niin uusi juttu että sen harjoittelemiseen ei ihan päivät riitä!:)

eikä, mä en varmana pysty siihen :( tänää huuti hetken aikaa ja kun menin kattoo ni mun sydän oli särkyä ku ne isot siniset simmut oli niin kyynelten peittämät ja nenä vuoti ja pikkune ihan haukko henkeään ku oli itkeny nii paljon.. siis eikä, saanko mä nukuttaa vieressä, saanko :)

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Jos on väsynyt oikeesti niin laita pitkälleen ja pidä kättä pepun/selän päällä juttelematta sen enempiä.Samaa siis kuin tuo unikoulun tassuhoito.Tää toimi ainakin meillä.Muutamana iltana tän joutu kyllä toistaan monta kertaa,mutta sitten tilanne rauhoittui.Onhan se seisomaan nouseminen niin uusi juttu että sen harjoittelemiseen ei ihan päivät riitä!:)

oon koittanu tota et pidän kättä pään päällä ja selän päällä ja taputtelen pyllyä, ja aina aikasemmin se on toiminu, mut nyt kun osaa nousta niin eipä tepsikään enää ei..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eikä, mä en varmana pysty siihen :( tänää huuti hetken aikaa ja kun menin kattoo ni mun sydän oli särkyä ku ne isot siniset simmut oli niin kyynelten peittämät ja nenä vuoti ja pikkune ihan haukko henkeään ku oli itkeny nii paljon.. siis eikä, saanko mä nukuttaa vieressä, saanko :)
Saatkos itse nukuttua lapsi vieressä? Vai nostatko nukkuvana sänkyynsä? Kiinnostaa vaan kun oma kohta oppii samat kujeet... Ja itse olen niin herkkäuninen etten valitettavasti voi nukkua lapsi kainalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
Saatkos itse nukuttua lapsi vieressä? Vai nostatko nukkuvana sänkyynsä? Kiinnostaa vaan kun oma kohta oppii samat kujeet... Ja itse olen niin herkkäuninen etten valitettavasti voi nukkua lapsi kainalossa.

saan kyllä nukuttua vaikka lapsi olisi vieressä, ja nyt on aika monia öitä nukuttukin sillein.. mut yleensä nostan nukkuvana omaan sänkyyn..

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Juu, meillä käytiin sama vaihe läpi. Annoin nukkua vieressä. Ja nyt parin kuukauden kuluttua pyytää omaan sänkyyn ja jää sinne peittelyn jälkeen.
Onkohan sittenkin siis kyse ikävästä ja halusta äipän viereen kuin siitä seisomistaidon riemusta? Siis osaishan sitä nousta seisomaan äitinkin sängyssä... (vai onko ne pinnasängyn pinnat se juju?)

Älä lähde pois huoneesta. Istut siinä sängyn vieressä, pimeessä ja hiljaa, välillä sanot että kaikki on hyvin, jos huutaa. Mutta älä nyt herrajumala yksin huudata.

Yhteistyössä