Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:no käskisin painua helv......
ei oo kivaa, ei. Ymmärtääks tää toine ett on mahottomia kyselemässä?Alkuperäinen kirjoittaja mussukka27:Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:no käskisin painua helv......
Hittolainen mä ihan ulalla, luotan mieheeni mutta silti :| ei se nyt kivalta tunnu kuitenkaan
Juu, mä kans. eli peesiAlkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:no käskisin painua helv......
Mä en todellakaan tiedä, tietää että meillä menee hyvin ja noin, mutta siis tietylle ihmistyypille ei vaan viina sovi.Alkuperäinen kirjoittaja Maura:ei oo kivaa, ei. Ymmärtääks tää toine ett on mahottomia kyselemässä?Alkuperäinen kirjoittaja mussukka27:Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:no käskisin painua helv......
Hittolainen mä ihan ulalla, luotan mieheeni mutta silti :| ei se nyt kivalta tunnu kuitenkaan
Niinpä. Tuskin ihan täysissä järjissään on.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Minua varmaan alkaisi naurattaa. Vaikea tietysti kuvitella, mutta tuskinpa se nainen ihan täysillä valoilla kulkisi joka noin käyttäytyisi.
Juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja evita:Minua varmaan alkaisi naurattaa. Vaikea tietysti kuvitella, mutta tuskinpa se nainen ihan täysillä valoilla kulkisi joka noin käyttäytyisi.
elä kuule nii sitä luulis,mut kaikellaisii talloojia maualimaa mahtuuAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:Siinähän yrittäs :xmas: ei kuulosta kovin todelliselta tilanteelta