Miten käytätte sipuliteemakkaraa? Vain leivän päälle? Jotenkin muuten?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
siis onko tuo makkaraa mikä maistuu sipulilta ja teeltä? nyt kerrotte? mä oon miettiny et mitä helkkaria tuokin on.
Ei siinä teetä ole :) En itseasiassa tiedä mistä se tee siihen nimeen tulee.

SIPULITEEMAKKARA
leikkelemakkara

Mausteet:
sinappijauhe, valkosipuli, valkopippuri, mustapippuri, korianteri, muskottipähkinä, cayennepippuri, paprika, kumina, inkivääri, rosmariini.

Ainekset:
sianliha, vesi, silava, kamara, perunajauho, glukoosi, suola(1,8 %), sinappijauhe, mausteet ja luontaiset aromit (mm. valkosipuli), stabilointiaine E450, aromivahvenne E621, hapettumisen estoaine E300, säilöntäaine E250, rasvapitoisuus 24 %, lihapitoisuus 52 %, lihaa ja lihaan verrattavia valmistusaineita 60 %.

Ravintosisältö/100 g:
1252 kJ / 296 kcal, proteiini 12 g, hiilihydr. 8 g, rasva 24 g, laktoositon, gluteeniton, soijaton.

Pakkauskoko:
500 g.
 
hyh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
siis onko tuo makkaraa mikä maistuu sipulilta ja teeltä? nyt kerrotte? mä oon miettiny et mitä helkkaria tuokin on.
Ei siinä teetä ole :) En itseasiassa tiedä mistä se tee siihen nimeen tulee.

SIPULITEEMAKKARA
leikkelemakkara

Mausteet:
sinappijauhe, valkosipuli, valkopippuri, mustapippuri, korianteri, muskottipähkinä, cayennepippuri, paprika, kumina, inkivääri, rosmariini.

Ainekset:
sianliha, vesi, silava, kamara, perunajauho, glukoosi, suola(1,8 %), sinappijauhe, mausteet ja luontaiset aromit (mm. valkosipuli), stabilointiaine E450, aromivahvenne E621, hapettumisen estoaine E300, säilöntäaine E250, rasvapitoisuus 24 %, lihapitoisuus 52 %, lihaa ja lihaan verrattavia valmistusaineita 60 %.

Ravintosisältö/100 g:
1252 kJ / 296 kcal, proteiini 12 g, hiilihydr. 8 g, rasva 24 g, laktoositon, gluteeniton, soijaton.

Pakkauskoko:
500 g.
Hitto, mä oon aina luullu et on joku teen sivumaku. mut tulipa tääkin selväksi :D
 
meillä tuosta tehdään makkarapihvejä. On ihan hyviä :)
Eli leikkaa makkarapötköstä semmoisia sopivan paksuja viipaleita, laitaa uunin pellille ja päälle joko kurkkusalaattia tai tomattimurskaa ja juustoraastetta. Uuniin 225 noin 15min ja valmista. :)
 

Yhteistyössä