"heips"
Mulla on sama palkka kuin sulla ja mun mielestä se on surkea. No, uran alkuvaiheilla vasta ollaan joten toivottavasti nousee paljon vielä, tähän en ainakaan aio pidemmän päälle tyytyä.
Olen pahoillani mutta alaa en halua sanoa. Alussa sanoin että palkka riippuu valitsemistani vuoroistani ja paljonko niitä otan. Silloin kun olen käytännössä kokopäivätyössä, en suorita opintojani yhtä ahkeraan, mutta joitain kursseja kuitenkin. Työn luonne kuitenkin mahdollistaa tuon tasapainottelun.Tiedä häntä uskoisinko. Nytkö sä yhtäkkiä ootkin opiskelija? Missä työssä tienaa opintojen ohella 2300e kuussa? Kerroppa se.
Mutta mitä alkuperäiseen kysymykseesi niin on olemassa ihmisiä jotka ajattelee muutakin kuin rahaa.
Miten se työ niin salaista on. ONko siinä jotain salattavaa kentiesAlkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä;26884475:Olen pahoillani mutta alaa en halua sanoa. Alussa sanoin että palkka riippuu valitsemistani vuoroistani ja paljonko niitä otan. Silloin kun olen käytännössä kokopäivätyössä, en suorita opintojani yhtä ahkeraan, mutta joitain kursseja kuitenkin. Työn luonne kuitenkin mahdollistaa tuon tasapainottelun.
Valmistuttuani en aloittaessani tule tienaamaan juuri muutamia satasia enempää, mutta etenemismahdollisuuksia riittää ja palkkaportaikko nousee kiitettävästi.
Opiskeluaikana vasta köyhyydessä joutuukin elämään. Jos ottaa lainaa, niin selviää hengissä, mut sitä on sitten kiva maksella vuosikausia takaisin....Eikö typerämpää ole alistua siihen köyhyyteen kun koulutus kuitenkin on ilmaista.