Miten joku pystyy harrastamaan seksiä ilman että käy ensin alapääpesulla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Kyllä meilläkin sekä minä että mies käydään pesulla joka ikinen päivä ja sen lisäksi pestään molemmat sukupuolielimemme ennen seksiä,että puhtaita ollaan. =)
Mutta kun ihminen käy pissalla niin kyllä sitä pissaa jää siihen pimppiin ja pippeliin vaikka paperilla pyyhkiskin =)

Kukas se tuolla salaatinpesukeskustelussa kohkasikaan siitä, kuinka pitäis saada mahdollisimman paljon bakteereja että pysyis terveenä... :whistle: Ehkä sama pätee näihin alapääjuttuihin, eli pesemättömillä peleillä on kiva penetroida kun saa immuniteetin? Kotirokotteeksi voisi kai nimittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Kyllä meilläkin sekä minä että mies käydään pesulla joka ikinen päivä ja sen lisäksi pestään molemmat sukupuolielimemme ennen seksiä,että puhtaita ollaan. =)
Mutta kun ihminen käy pissalla niin kyllä sitä pissaa jää siihen pimppiin ja pippeliin vaikka paperilla pyyhkiskin =)

Kukas se tuolla salaatinpesukeskustelussa kohkasikaan siitä, kuinka pitäis saada mahdollisimman paljon bakteereja että pysyis terveenä... :whistle: Ehkä sama pätee näihin alapääjuttuihin, eli pesemättömillä peleillä on kiva penetroida kun saa immuniteetin? Kotirokotteeksi voisi kai nimittää.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja pirre:
Suuseksiä en anna kyllä hikimunalle.

Mutta pilluusi annat hiet pyyhkiä...Eikö ois siinä tapauksessa sama suihinkin ottaa :/ :x :x

Voi härreguut. Minä kyllä saatan miestäni imasta milloin ja missä vaan, ellei oo urheilemassa just ollut.

Tykkäät siis pissan mausta..?? :o :x :x

mun mies tekee sillee että se heristää kyrpäänsä kusemisen jäljeen, ja käy suihkussa joka päivä. eli ei säästä kustansa missään esinahan alla.

Kiitos lisää näitä kommentteja! Terveisin: suuseksiä karsastava.

no harvemmin tämmösiin seksiketjuihin vastaan,mutta nyt pakko todeta että halut mulla ainaki lähtis jos kesken kiihkon mentäis vuoronperään pesulle :o
tai autossa alettais jollain kosteuspyyhkeillä pyyhkimään! :o :laugh:

ihan sellanen perushygienia meillä riittää,yleensä hommat ajottuu siihen iltaan jollon ollaan käyty suihkussa,mutta jos nyt sattuu himottaan joskus jossain muualla niin ei sitä nyt pesulle lähtä :| enkä kuleta mitään kosteuspyyhkeitä mukana taskussa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no harvemmin tämmösiin seksiketjuihin vastaan,mutta nyt pakko todeta että halut mulla ainaki lähtis jos kesken kiihkon mentäis vuoronperään pesulle :o
tai autossa alettais jollain kosteuspyyhkeillä pyyhkimään! :o :laugh:

No aivan samaa mietin minä. :flower:

Kesken kun vaatteita revitään jo päältä "Oota kulta käydään pesemässä, alapäätä" ja sitten homma jatkuu(?).

Ja kuten sanoin, mä en oo koskaan niin paskanen että ukon tarvis pelätä että se saa pissaa suuhunsa tai mun.

Mutta pilluusi annat hiet pyyhkiä...Eikö ois siinä tapauksessa sama suihinkin ottaa :/ :x :x

Eiköhän se pillu ole täynnä ihan samaa entsyymiä ja mineraalia. Sitä paiti mitä väliä aloitatko nussimisen vastapestyllä pillulla vai et jos joka tapauksessa aktin jälkeen pesaset?

Vittu sä olet nihkeä ämmä.

Alkuperäinen kirjoittaja öllö:

Eiköhän se pillu ole täynnä ihan samaa entsyymiä ja mineraalia. Sitä paiti mitä väliä aloitatko nussimisen vastapestyllä pillulla vai et jos joka tapauksessa aktin jälkeen pesaset?

Niin, tuli muuten mieleeni, että hikoileehan sitä aktin aikanakin...mites se hiki sitten :whistle: ???

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Niin, tuli muuten mieleeni, että hikoileehan sitä aktin aikanakin...mites se hiki sitten :whistle: ???

tasasin väliajoin pyyhitään niillä kosteuspyyhkeillä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

tasasin väliajoin pyyhitään niillä kosteuspyyhkeillä :laugh:

OK, selkis tämäkin :saint:

Ihme logiikka, siis alapää ja suu ovat verrattavissa?
No sulla ehkä joo, tuntuu ainakin suusi suoltavan samaa kuin perseesi.

´
Ite taidat olla aika haiseva pillunen ämmä. Meinaan vaan, et niinku elintarvikkeet niin ihmisen eritteetkin alkaa "hapantua" jos niitä ei säilytä viileessä/pakkasessa. Eli kokeileppas hapattaa räkää/sylkeä vuorokausi huonelämmössä.. Ei se pillumehu oo yhtään parempaa. Eli vuorokauden vanha maiskahtaa jo ukonki kielellä.. Onneks en tykkää suuseksistä yhtään.

tän jälkeen palstan alotukset
"mies haluaa seksiä, mutta mä kävin jo 15 min. sitte suihkussa. pitääkö mun taas mennä?"
"kävin kusella, ja nyt panettaa"
"hyyi, mies tuli halaamaan hikisenä" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

´
Ite taidat olla aika haiseva pillunen ämmä. Meinaan vaan, et niinku elintarvikkeet niin ihmisen eritteetkin alkaa "hapantua" jos niitä ei säilytä viileessä/pakkasessa. Eli kokeileppas hapattaa räkää/sylkeä vuorokausi huonelämmössä.. Ei se pillumehu oo yhtään parempaa. Eli vuorokauden vanha maiskahtaa jo ukonki kielellä.. Onneks en tykkää suuseksistä yhtään.

niin naiset, Pillut pakakseen!

Toisaalta on niitakin jotka saa kiksut pesemattomista paikoista. Mies kertoi etta silla oli joskus ollu tyttokaveri jonka piti paasta nuuhkimaan kainalot, ennen suihkua, eika tykannyt etta mies kaytti mitaan hajusteita. Mies kiusaantui nuuhkimisesta ja suhde loppui. Tyokaveri taas kertoi jostain kumppanistaan etta se halusi aina nuolla pimpsaa, mita likaisempi, sen parempi- hyi helkkari!!!

Meillä hoidetaan alapään putsaukset vessassakäynnin yhteydessä, eikä kesken esileikin. Jotenkin ei vaan sovi tunnelmaan se, että kun ollaan pääsemässä vauhtiin, niin rynnätään alapesulle :laugh:

Joo ei meillä riitä ylimalkainen suihku ja pintapesu, miten voit heila jätää huomioimatta kaiki ne syöverit joihin kyrpä tunkeutuu yhdynnässä. Otan usein vessaharjan avuksi jotta voin syvältä ruopata kaikki virtsan rippeet ja eritteet.

Miehelle on hyvä työntää topsy puikko ennen aktia mahd. syvälle jotta sperma ei ota matkallaan mitään hikeä tms. mukaansa.

Luoja paratkoon jos vartalomme eritteet sotkeutuisivat. Hyi yök.

Alkuperäinen kirjoittaja autoklaavi:
Joo ei meillä riitä ylimalkainen suihku ja pintapesu, miten voit heila jätää huomioimatta kaiki ne syöverit joihin kyrpä tunkeutuu yhdynnässä. Otan usein vessaharjan avuksi jotta voin syvältä ruopata kaikki virtsan rippeet ja eritteet.

Miehelle on hyvä työntää topsy puikko ennen aktia mahd. syvälle jotta sperma ei ota matkallaan mitään hikeä tms. mukaansa.

Kääk :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Tiukkapimperoisimmat voi varmaan käyttää pulloharjaa, ajaakohan se saman asian? :D
Eikä olisi ollenkaan pahitteeksi, jos mies topsypuikkoputsauksen lisäksi dippaisi elimensä Kloriteen ennen aktia :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja autoklaavi:

Puhutaanhan taalla asiaakin!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja h:

Ihme logiikka, siis alapää ja suu ovat verrattavissa?
No sulla ehkä joo, tuntuu ainakin suusi suoltavan samaa kuin perseesi.

Kohta ainakin kusi maistuu kun näitä lukiessani tulee kuset housuun! :D

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:

Voi härreguut. Minä kyllä saatan miestäni imasta milloin ja missä vaan, ellei oo urheilemassa just ollut.

Tykkäät siis pissan mausta..?? :o :x :x

Eipä se kuselle maistu kun sen ravistaa tai painelee paperilla puhtaaks, tai jopa pesee vessareissujen jälkeen. Seksi on jo itsessään "eritteistä" puuhaa ja mun mielipide on et turha ja liika alapään hinkkaaminen ja peseminen päinvastoin pahentaa alapään tilannetta. Oma mies on ihana mies sellaisenaan kuin on. Mä ottaisin loukkauksena jos mies on mun eritteiden vuoksi hirmu hysteerinen.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tän jälkeen palstan alotukset
"mies haluaa seksiä, mutta mä kävin jo 15 min. sitte suihkussa. pitääkö mun taas mennä?"
"kävin kusella, ja nyt panettaa"
"hyyi, mies tuli halaamaan hikisenä" :laugh:

:laugh: Tuo oli paras, KÄVIN KUSELLA JA NYT PANETTAA!! :laugh:

Yhteistyössä