Miten joku pystyy harrastamaan seksiä ilman että käy ensin alapääpesulla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No hyi :x

Me molemmat käydään suihkussa aamuin illoin eli peruspuhtaus on ok ja kyllä mä ennen sekstailua käyn alapään pesemässä ja mieskin pesaisee. Ja sama toistuu homman jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja pirre:
Suuseksiä en anna kyllä hikimunalle.

Mutta pilluusi annat hiet pyyhkiä...Eikö ois siinä tapauksessa sama suihinkin ottaa :/ :x :x

Voi härreguut. Minä kyllä saatan miestäni imasta milloin ja missä vaan, ellei oo urheilemassa just ollut.

Tykkäät siis pissan mausta..?? :o :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja pakko sanoa:

Mutta pilluusi annat hiet pyyhkiä...Eikö ois siinä tapauksessa sama suihinkin ottaa :/ :x :x

Heh, onneks mun toosassa ei ainakaan ole makuaistia. :D

:laugh: :laugh: :laugh:
Juu ja jos on pakko aina ensin pesule mennä, niin kovin sponttaania se ei voi olla, aina oltava kotona :whistle:

Voi härreguut. Minä kyllä saatan miestäni imasta milloin ja missä vaan, ellei oo urheilemassa just ollut.

mun mies tekee sillee että se heristää kyrpäänsä kusemisen jäljeen, ja käy suihkussa joka päivä. eli ei säästä kustansa missään esinahan alla.

Ai niin, kakkakokkareista ei ole vaaraa kun molemmat trimmataan paikat pieneksi ja sievaksi etta ei kylla sademetsa rehota!
Nain kun miettii etta jos tulis miehen vaihto eteen niin siina oliskin kynnysta lahtea muhinoimaan miehen kanssa jota ei ole ymparileikattu ja karvaturve luonnontilassa :( hyi!

mä oon puresekllu kaikki nää 21vuotta..kynnet on hirveet..tai kun niitä ei ole!
häpeän niitä enkä oo päässy eroon,en kynnelillä saatika omalla tahdolla.
se on vaan riippuvuus..haluisin kyllä päästä eroon mutta heti kun kynnet on kasvanu edes pikkusen niin sitten on taas pureskeltavaa

Ei sitä pissiä varren läpi tihku, eikä ne pisarat kiipeä ylöspäin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:

Onks sun miehes elin pissanen sitten? Meillä mies kyllä pyyhkii sen ja pesee päivittäin.

Pissanen on kun on pissalla käynyt =)

No eiks se sitten pyyhi tai pyri saamaan sitä pisua siittä pois? :o

Kyllä meilläkin sekä minä että mies käydään pesulla joka ikinen päivä ja sen lisäksi pestään molemmat sukupuolielimemme ennen seksiä,että puhtaita ollaan. =)
Mutta kun ihminen käy pissalla niin kyllä sitä pissaa jää siihen pimppiin ja pippeliin vaikka paperilla pyyhkiskin =)

Alkuperäinen kirjoittaja kynnetön:
se on vaan riippuvuus..haluisin kyllä päästä eroon mutta heti kun kynnet on kasvanu edes pikkusen niin sitten on taas pureskeltavaa

Ei saatana! Nyt repesin lopullisesti!

Alkuperäinen kirjoittaja kynnetön:

:laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä