Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pirre:Suuseksiä en anna kyllä hikimunalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja pirre:Suuseksiä en anna kyllä hikimunalle.
Mutta pilluusi annat hiet pyyhkiä...Eikö ois siinä tapauksessa sama suihinkin ottaa :/ :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja pirre:Suuseksiä en anna kyllä hikimunalle.
Mutta pilluusi annat hiet pyyhkiä...Eikö ois siinä tapauksessa sama suihinkin ottaa :/ :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mut jos pari tykkää muutenkin harrastaa niitä paskaleikkejä, eikö ne röhnät siellä perspuolessa ole pelkästään hyvästä siinä tapauksessa...?
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja pirre:Suuseksiä en anna kyllä hikimunalle.
Voi härreguut. Minä kyllä saatan miestäni imasta milloin ja missä vaan, ellei oo urheilemassa just ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja pakko sanoa:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja pirre:Suuseksiä en anna kyllä hikimunalle.
Heh, onneks mun toosassa ei ainakaan ole makuaistia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Voi härreguut. Minä kyllä saatan miestäni imasta milloin ja missä vaan, ellei oo urheilemassa just ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tykkäät siis pissan mausta..??:x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tykkäät siis pissan mausta..??:x :x
Onks sun miehes elin pissanen sitten? Meillä mies kyllä pyyhkii sen ja pesee päivittäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja pirre:Suuseksiä en anna kyllä hikimunalle.
Voi härreguut. Minä kyllä saatan miestäni imasta milloin ja missä vaan, ellei oo urheilemassa just ollut.
Tykkäät siis pissan mausta..??:x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja pirre:Suuseksiä en anna kyllä hikimunalle.
Tykkäät siis pissan mausta..??:x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Tykkäät siis pissan mausta..??:x :x
Onks sun miehes elin pissanen sitten? Meillä mies kyllä pyyhkii sen ja pesee päivittäin.
Pissanen on kun on pissalla käynyt =)
Alkuperäinen kirjoittaja kynnetön:mä oon puresekllu kaikki nää 21vuotta..kynnet on hirveet..tai kun niitä ei ole!
häpeän niitä enkä oo päässy eroon,en kynnelillä saatika omalla tahdolla.
se on vaan riippuvuus..haluisin kyllä päästä eroon mutta heti kun kynnet on kasvanu edes pikkusen niin sitten on taas pureskeltavaa
Alkuperäinen kirjoittaja kynnetön:mä oon puresekllu kaikki nää 21vuotta..kynnet on hirveet..tai kun niitä ei ole!
häpeän niitä enkä oo päässy eroon,en kynnelillä saatika omalla tahdolla.
se on vaan riippuvuus..haluisin kyllä päästä eroon mutta heti kun kynnet on kasvanu edes pikkusen niin sitten on taas pureskeltavaa