H
hahhah
Vieras
ja typerät vielä maksavat moisen summan. Ja huvittaa esim. apulan ilmoitukset esim. myydään puoliksi oleva bokseri! Joo, tosi rotu koira
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaa mieltä. Meillä on tosin rotukoira, maksoimme siitä 12 vuotta sitten 4000 markkaa ja olimme erittäin tiukassa kuulustelussa kasvattajan luona ennenkuin kasvattaja päätti, keille pentunsa myy. Ostajia oli reilusti enemmän kuin pentuja ja kasvattaja tenttasi kaikki ostajakandidaatit lukuunottamatta muutamaa ehdokasta, jotka eivät halunneet joutua tentattaviksi.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Minusta tuo on elävästä olennosta ihan ok hinta.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:No kasvattaja ei halua antaa koiraa huonoon kotiin missä koiraa kidutetaan. Toiveissa siis on, että hinta karsii mulkerot ostaja-ehdokkaat.
Minusta tuo on elävästä olennosta ihan ok hinta.
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:No kasvattaja ei halua antaa koiraa huonoon kotiin missä koiraa kidutetaan. Toiveissa siis on, että hinta karsii mulkerot ostaja-ehdokkaat.
sekarotuisen koiran myyjää ei kyllä nimitetä kasvattajaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:No kasvattaja ei halua antaa koiraa huonoon kotiin missä koiraa kidutetaan. Toiveissa siis on, että hinta karsii mulkerot ostaja-ehdokkaat.
No älä sure :hug: :hug: Meillä on rotukoira oikeastaan vain siksi, että tuo on mun ensimmäinen koirani ja tuosta rodusta oli enemmän saatavilla tietoa niin kirjoista, netistä kuin tietysti rotuyhdistykseltäkin. Myös kasvattajalla oli tietoa tuosta rodusta ja aika monessa tenkkapossa aikoinaan soitinkin kasvattajalle ja kysyin neuvoa.Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Mä en tiedä miksi otan nämä tällaiset ketjut niin pahasti itseeni, ekaa kertaa palstaillessa olen pahottanut mieleni näistä typeristä sekarotuisia koiria arvostelevista ketjuista :'( .
En vaan ymmärrä miten voidaan arvostella ja väheksyä elävää olentoa. Ja oma rakas koiramme on niin kertakaikkiaan ihana ja kultainen, että sitä ei voi olla rakastamatta. Koiramme suuri sydän on täyttä kultaa ja hän on perheemme jäsen. Meillä on nelihenkinen perhe ja koiramme on koko perheen "vauva".
Jotenkin tuntuu sitten pahalta että joidenkin mielestä sekaroituiset koirat eivät ole minkään arvoisia ja päivitellään miten joku voi maksaa sellaisesta. Me maksettiin koirastamme 200? ja jos oltaisiin ennalta tiedetty millaisen kultakimpaleen saamme, oltais voitu maksaa siitä 2000?. Mua ei kiinnosta näyttelyt tai paperit. Ainoa asia joka mua kiinnostaa on koira itsessään.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No älä sure :hug: :hug: Meillä on rotukoira oikeastaan vain siksi, että tuo on mun ensimmäinen koirani ja tuosta rodusta oli enemmän saatavilla tietoa niin kirjoista, netistä kuin tietysti rotuyhdistykseltäkin. Myös kasvattajalla oli tietoa tuosta rodusta ja aika monessa tenkkapossa aikoinaan soitinkin kasvattajalle ja kysyin neuvoa.Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Mä en tiedä miksi otan nämä tällaiset ketjut niin pahasti itseeni, ekaa kertaa palstaillessa olen pahottanut mieleni näistä typeristä sekarotuisia koiria arvostelevista ketjuista :'( .
En vaan ymmärrä miten voidaan arvostella ja väheksyä elävää olentoa. Ja oma rakas koiramme on niin kertakaikkiaan ihana ja kultainen, että sitä ei voi olla rakastamatta. Koiramme suuri sydän on täyttä kultaa ja hän on perheemme jäsen. Meillä on nelihenkinen perhe ja koiramme on koko perheen "vauva".
Jotenkin tuntuu sitten pahalta että joidenkin mielestä sekaroituiset koirat eivät ole minkään arvoisia ja päivitellään miten joku voi maksaa sellaisesta. Me maksettiin koirastamme 200? ja jos oltaisiin ennalta tiedetty millaisen kultakimpaleen saamme, oltais voitu maksaa siitä 2000?. Mua ei kiinnosta näyttelyt tai paperit. Ainoa asia joka mua kiinnostaa on koira itsessään.
Seuraavaksi koiraksi voisin hyvinkin ottaa sekarotuisen. Tosin olen niin tykästynyt noihin malamuutteihin, että ainakin siinä "coctailissa" saisi olla vähän malamuuttiakin. Tuo rotu ei pahemmin hauku, joten sikälikin sopii hyvin rivitaloon. Basenji olisi sopinut myös, mutta mä kuitenkin halusin ison koiran. Aika näyttää, millainen on seuraava koira tai tuleeko toista koiraa edes lainkaan. Mutta se mun lapsuuteni "koirarakkaus" maalla oli rodultaan "pörröhäntäinen raittipiski", kuten serkkuni sitä kutsuiAlkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Voi kiitos viestistäsi :hug: . Tyhmäähän on ottaa nokkiinsa jostain nettikirjoituksesta. Yleensä mulla on paksu nahka, mutta tuossa koira-asiassa on vaan näemmä nahassa aukko. Ja sulla muuten erittäin järkevät perustelut rotukoirastasi. Meillä taas on ollut molemmilla lapsesta asti koiria, joten aika paljon oli tietoja jo pohjalla ennen kuin tämä nykyinen hankittiin.