Miten jehovista pääsee eroon?

• Viestiketjun aloittaja sissi
  • Ensimmäinen viesti
sissi
Miten saisi loppumaan noiden jehovantodistajien ahdistelun? Kaksi jehova-naista käy mun ovellani vähän väliä tuomassa lehtisiään jne. enkä kerta kaikkiaan henno sanoa tiukasti, että ei kiinnosta. Vihjaillut olen mutta eipä nuo tunnu niitä tajuavan :/

No pahoin pelkään, että se suoraan sanominen on kuitenkin se selkein, kivuttomin ja reiluin tapa kaikille. "Kiitos, mutta ei kiinnosta! Jos muutan mieltäni, otan itse yhteyttä. Mukavaa kevään jatkoa ja näkemiin!"

seukki kerran kun ne tulee, ni avaa ovi, oo ihan hiljaa ja ala pikkuhiljaa kerään sellasta hullun kiiltoa silmiin.. äläkä puhu sanaakaan koko sinä aikana kun ne on siinä!! kyl ne siittä lopulta hipsii tiehensä ja tuumaavat että olet outo, eivätkä uskalla enää toiste tulla :D

sissi
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
seukki kerran kun ne tulee, ni avaa ovi, oo ihan hiljaa ja ala pikkuhiljaa kerään sellasta hullun kiiltoa silmiin.. äläkä puhu sanaakaan koko sinä aikana kun ne on siinä!! kyl ne siittä lopulta hipsii tiehensä ja tuumaavat että olet outo, eivätkä uskalla enää toiste tulla :D
:D Hauska idea!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja sissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
:D Hauska idea!
Niin tai sano, että teet aina, niinkuin "ääni" käskee. Esim. ääni voi käskee pyytää niitä sisälle ja tarjoamaan pullaa. ääni voi käskee niitä jäämään pidemmäksi aikaa tms. :xmas:

mulla on lappu ovessa emme kaipaa kaupustelijoita, uskonnon tuputusta emmekä ylimääräisiä höpinöitä, ei sen jälkeen ole kukaan pimputellut kelloo turhaan...kerkesivät tässä uudessa asunnossa käydä 2 kertaa ennenkuin muistin tuon lapun tuohon laittaa, oli myös edellisessä ja eipä sielläkään käyneet kun lappu oli ovessa. :kieh:

kyllä mä olen suoraan sanonu, että ei vois vähempää se asia kiinnostaa. Siinä ovat sitten alkaneet jaarittelemaan, että ota nämä nyt luettavaksi ihan vaan senkin takia, kun sulla on lapsia. mutta sit vaan ovea kiinni ja näkemiin. ei oo hetkeen näkynyt, mutta saa nähdä vieläkö tulevat.

Rukoilijasirkka
Jos et kehtaa sanoo, niin seuraavan kerran ku ne tulee, niin otat siitä hyllystä sen lapun (minkä oot valmiiks kirjottanut) jossa lukee et EVVK ja näytät vaan niille, etkä sano mitään.

elli
nukuin päivä unia lasten kanssa ja heräsin oven pimpotukseen, kun meni ovelle siellä ei ollut ketään. noh menin sit tupakalle partsille niin siellä pihalla seisoskelivat ja näki selvästi mut. sen jälkeen ei oo käyny..

vieras
Etsi paikallisen valtakunnansalin puhelin numero luettelosta ja ilmoita ettet halua todistajia ovellesi (kerrot siis osoitteesi ). Todistajat kyllä kunnioittavat pyyntöäsi ja jättävät tulematta.

sissi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etsi paikallisen valtakunnansalin puhelin numero luettelosta ja ilmoita ettet halua todistajia ovellesi (kerrot siis osoitteesi ). Todistajat kyllä kunnioittavat pyyntöäsi ja jättävät tulematta.
Näin taidankin tehdä :) Hyvä idea.

ApinaKapina
Niin tai sano, että teet aina, niinkuin "ääni" käskee. Esim. ääni voi käskee pyytää niitä sisälle ja tarjoamaan pullaa. ääni voi käskee niitä jäämään pidemmäksi aikaa tms. :xmas:
Pullakahvit Äänekosken tyyliin kuten ne pollarit silloin joskus. Voi luoja kun ne vetelisivät kännipäissään menemään ja soittaisi poliisit perään. Ne saisivat nuhteet seurakunnasta ja taivaspaikka menisi siitä.

Yhteistyössä