miten jättäisin miehen nätisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis haluan erota lasteni isästä. en oo pitkään aikaan tuntenut miestä kohtaan mitään muuta kuin ehkä ystävyyttä... hän ei auta missään kaikki on mun vastuullani oon ahdistunu ja onneton.. mutta mulla on jo toinenkin kuvioissa ja elämä miten ihana tää toinen on tekee kaikkea muuta mitä tää mun tuleva ex ei tee esim.leiki lasten kanssa ym...

Hmm. Sanoisin, että mieti nyt tarkkaan mitä olet tekemässä. Arki tulee vastaan uudessakin suhteessa ennen pitkää. Ei siis välttämättä vaihtamalla parane. Ehkä voisit herätellä nuo rakkauden tunteet miestäsi kohtaan uudelleen? MIeti mihin hänessä rakastuit... Juttele asiasta hänen kanssaan, tehkää jotain yhdessä, hakekaa apua vaikka parisuhde neuvojalta. :)

Kyllä se todellakin voi vaihtamalla parantua ja vaikka arki tulee, kaikki ei oo samanlaisia vässyköitä.Itsellä uusi mies tuli kyllä vasta vuodenpäästä erottuamme, ettei tarvinnut toisen ylpeyttä loukata eikä itseään nolata.

Kaunista tapaa jättää toista ei ole.Aina se sattuu.

Mista sun pitäs avoimesti kertoa että et ole enää onnellinen ja että sulla on toinen kiikarissa.
totuus satuttaa mutta valehtelu ja salaaminen vielä enempi.
Toki olisin suositellut myös sitä ettei uutta suhdetta kannata aloittaa ennenkuin vanha on loppuun käsitelty mutta voihan olla että olet jo käsitellyt suhteen loppuun kun kerta uusikin on kuvioissa.
eräs tuttavani löysi uuden seurustelunsa aikana. ja nyt ovat olleet 4v onnellisesti yhdessä.hän oli miettinyt eroa jo ennenkuin uusi tuli kuvioon matkaan ja käynyt eroa läpi suhteen aikana.

ja kun teillä on lapsiakin niin ei olisi isällä kiva kuulla lapsilta että äidin tykönä käy joku setä.

kun óon yrittäny ja yrittäny puhua miehelle et mun on paha olla ei kuuntele ei välitä miltä musta tuntuu... on pettäny mua annoin anteeks.. ei oo töissä vaikka koulutus sano huvikseen ittensä irti.. ainoo mitä se rakastaa on autot niitten ostamista ja myymistä.. me tapellaan jatkuvasti kaikesta se juo melkein joka päivä lasten nähden...

Mun kaveri eros just ukostaan kun se ei puhunu mistään ja möllötti vaan tietsikalla.Uus oli heti kuvioissa ja kyllä se on mistään nätistä erosta kaukana!!! Mies on tod vittuuntunut ja huorittelee exää.

Itsellä parani vaihtamalla.Onneksi en koko elämääni tuhlannut miehen kanssa, joka ei enää halunnut keskustella, kaljotteli jne. Nykyiseni ei juo, keskustellaan kaikesta, osallistuu kotitöihin ja kaikin puolin on entistä parempi.Ja arki on tullut aikaa sitten!!! Toinen yhteinen lapsikin meille on jo tulossa-kakkavaipat vaihtaa siinä kun imuroi tai tiskaa=) Töitä painaa, mutta on myös perheensä kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja KMS:
.

Itsellä parani vaihtamalla.Onneksi en koko elämääni tuhlannut miehen kanssa, joka ei enää halunnut keskustella, kaljotteli jne. Nykyiseni ei juo, keskustellaan kaikesta, osallistuu kotitöihin ja kaikin puolin on entistä parempi.Ja arki on tullut aikaa sitten!!! Toinen yhteinen lapsikin meille on jo tulossa-kakkavaipat vaihtaa siinä kun imuroi tai tiskaa=) Töitä painaa, mutta on myös perheensä kanssa.

voisinpa peesiä tätä. paitsi että mun exä ei ikinä ottanut viinaa, mut muuten se oli täysi kahjo.

ap, suosittelen nyt olemaan rehellinen miehellesi ja ennenkaikkea itsellesi.

Mistä te oikeen ootte löytänyt ne kahjot miehenne? Kahjo mikä kahjo, mutta silti on pitänyt sille lapset vääntää ja katella sen pettämistä ja kännäämistä.
Ei niitä prinssejä ole maailma väärällään, mutta katsokaapa itsekin peiliin...
Itse jouduin odottamaan 30 vuotta ennen kuin löysin täyspäisen miehen. Ja kyllä kannatti! Ja mies on myös tyytyväinen vielä 11 vuoden jälkeenkin. Sanoo, miten kiva on tulla kotiin, kun on kiva muija ja ihana lapsi ja viihtyisä koti. Meillä ei kiroilla, nalkuteta, ryypätä, haukuta vehkeitten kokoa eikä puristella vieraita. OLEMME ONNELLISIA!

EI OO VAIKEETA. NIIN METSÄ VASTAA... JA JOS EI VASTAA NIIN ÄKKIÄ POIS!

Minusta kaunein tapa erota on yksinkertaisin tapa. Sanoo vaan, että nyt tämä parisuhde loppuu tähän. Kertoo syyn tai syyt, jos toinen haluaa ne kuulla, ja keskustelee muutenkin, jos toinen sitä tarvitsee.

Ja voihan se olla, että miehes on hiljaa mielessään miettinyt samaa.......

Alkuperäinen kirjoittaja ihme porukkaa:
Mistä te oikeen ootte löytänyt ne kahjot miehenne? Kahjo mikä kahjo, mutta silti on pitänyt sille lapset vääntää ja katella sen pettämistä ja kännäämistä.
Ei niitä prinssejä ole maailma väärällään, mutta katsokaapa itsekin peiliin...
Itse jouduin odottamaan 30 vuotta ennen kuin löysin täyspäisen miehen. Ja kyllä kannatti! Ja mies on myös tyytyväinen vielä 11 vuoden jälkeenkin. Sanoo, miten kiva on tulla kotiin, kun on kiva muija ja ihana lapsi ja viihtyisä koti. Meillä ei kiroilla, nalkuteta, ryypätä, haukuta vehkeitten kokoa eikä puristella vieraita. OLEMME ONNELLISIA!

EI OO VAIKEETA. NIIN METSÄ VASTAA... JA JOS EI VASTAA NIIN ÄKKIÄ POIS!

Niinhän se on, että hyvää kannattaa odottaa.

varmaan sen takia eivät oo kertoneet kun toinen on 8kk vanha ja toinen on 4 mutta ei osaa puhua...
ja tätä meidän erityislasta mies haukkuu taliaivoksi ja pieneksi tuhmaksi tytöksi josta ei isin mussua saa tekemälläkään mä vihaan sitä miten se kohtelee ja käsittelee tätä isompaa syitä on paljon tähän.. ja vaikka tästä uudesta suhteesta ei tuliskaan mitään niin oon vapaampi ja silti onnelisempi kun nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
varmaan sen takia eivät oo kertoneet kun toinen on 8kk vanha ja toinen on 4 mutta ei osaa puhua...
ja tätä meidän erityislasta mies haukkuu taliaivoksi ja pieneksi tuhmaksi tytöksi josta ei isin mussua saa tekemälläkään mä vihaan sitä miten se kohtelee ja käsittelee tätä isompaa syitä on paljon tähän.. ja vaikka tästä uudesta suhteesta ei tuliskaan mitään niin oon vapaampi ja silti onnelisempi kun nyt...

Ihan idiootti ukko. Ala nyt etsiä asuntoa ja järjestellä asioita. Kyllä huomattavasti mukavampi on elää ilman tommosta ristiä huushollissa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ja mietit miten jättäisit nätisti....??? Mä en ymmärrä, miksi osa naisista suostuu
roikkumaan moisissa "suhteissa". Jotain itsekunnioitusta pitäis olla.

Ja mietit miten jättäisit nätisti....??? Mä en ymmärrä, miksi osa naisista suostuu
roikkumaan moisissa "suhteissa". Jotain itsekunnioitusta pitäis olla.[/quote]

niin mä oon tällänen liian kiltti toisinaan... oon vaa miettiny et mihi se menis ku ei sil oo ess kavereita..
mut nyt teen lopun tähän

Yhteistyössä