A
ava
Vieras
Miten olette kertoneet kumppanille, että olisi ahkä parempi jatkaa eloaan yksin? Ahdistaa ja pelottaa itseänikin tuleva muutos, mutta nyt tuntuu, ettei muuta mahdollisuutta ole, vai mitä sanotte?: Olen päälle parikymppinen ja seurustellut kuusi vuotta, teinistä lähtien. Pitkään aikaan seksi ei ole kiinnostanut, eikä muutenkaan mikään hellyys poikaystäväni kanssa, vaikka hän on kiltti ja ihana minulle. Puhuttavaa meillä ei ole, hän ei jaksa kommentoida mitään mitä hänelle sanon, hänellä ei ole mielipidettä mihinkään, eikä hänellä ole minulle koskaan mitään asiaa, vaikka emme olisi nähneet viikkoon, ei hänellä ole mitään asiaa. Tiedän, että hän rakastaa ja haluaisi jatkaa, mutta minusta me olemme vain yhessä, koska on niin helppo jatkaa sitä, mihin on lapsesta asti tottunut. Hän on paras ystäväni ja kaikkea, mutta eihän tällainen ole mistään kotoisin? Olen näiden vuosien aikana ihastunut ohimenevästi useisiin miehiin, ja ihastukset ovat menneet ja tulleet, mutta nyt olen tavannut miehen, jonka kanssa tajusin, että on olemassa sellaisiakin miehiä, joiden kanssa juttua riittää, jotka ovat sosiaalisia (poikaystäväni ei koskaan juttele ystävilleni ja harvoin perheelleni, jos ei suoraan jotain kysytä) ja muutenkin enemmän kaltaisiani. En tämän ihastukseni kanssa ala deittailemaan tms. mutta se vaan herätti minut.
Eli, miten perustelen poikaystävälleni haluavani erota? Seksistä en halua mainita mitään enkä ihastuksestani. Tämä saattaa tulla hänelle täysin yllätyksenä, joten surun tuottaminen tärkeälle ihmiselle ahdistaa.
Eli, miten perustelen poikaystävälleni haluavani erota? Seksistä en halua mainita mitään enkä ihastuksestani. Tämä saattaa tulla hänelle täysin yllätyksenä, joten surun tuottaminen tärkeälle ihmiselle ahdistaa.