Miten ja missä vaiheessa kertoa uudelle kumppanille luottotiedottomuudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Niin, miten ja missä vaiheessa teidän mielestä pitäisi tai voisi kertoa uudelle kumppanille (jos kyse siis jo vakavasta suhteesta) siitä, että on luottotiedoton? Vaikka luottotiedottomia ihmisiä on aika tavalla, kyseessä on kuitenkin asia, jossa ei mun mielestä mitään ylpeilemistä ole... Pikemminkin hävettää, ja kyseistä asiaa ei huvittaisi kertoa juuri kellekään. Eli siis palataan otsikkoon ja siinä näkyvään kysymykseen - sanokaapas omia mielipiteitänne?

Sun olis kyllä pitänyt jo kertoa asiasta ajat sitten, jo tutustumis vaiheessa.
Mielestäni olet jo nyt kusettanut kumppaniasi tarpeeksi. Nyt on korkea aika jo tunnustaa holtittomuutesi taloudenpidossa.
Kerrot jonkun hyvän seksisession jälkeen...ja toivot, että seksisi on niin hyvää, että seurustelukaverisi haluaa sitä huolimatta siitä, että olet sössinyt elämäsi pahanpäiväisesti.

Sun olis kyllä pitänyt jo kertoa asiasta ajat sitten, jo tutustumis vaiheessa.
Mielestäni olet jo nyt kusettanut kumppaniasi tarpeeksi. Nyt on korkea aika jo tunnustaa holtittomuutesi taloudenpidossa.
Kerrot jonkun hyvän seksisession jälkeen...ja toivot, että seksisi on niin hyvää, että seurustelukaverisi haluaa sitä huolimatta siitä, että olet sössinyt elämäsi pahanpäiväisesti.

Enhän minä sanonut, että kyse olisi omasta luottotiedottomuudestani, kiitos vain. :)

Samaa mietin itsekin ja koen asian niin negatiivisena että mielummin pysyn sinkkuna, kun alan kertomaan totuutta raha-asioistani jollekin :( . Edes ystäväni eivät tiedä...

Jos homma olis hallinnassa ja velat lyhenis kuukausi kuukaudelta, olis aihe ajankohtainen yhteenmuutettaessa. Jos taas olet holtiton luuseri, joka antaa velan tälläkin hetkellä vaan kasvaa kasvamistaa aikomattasikaan edes lyhennellä sitä nyt tai edes koskaan, niin kerro sydänkäpysellesi velkaisuudestasi vaikkapa NYT.

[QUOTE="vieras";22944354]Samaa mietin itsekin ja koen asian niin negatiivisena että mielummin pysyn sinkkuna, kun alan kertomaan totuutta raha-asioistani jollekin :( . Edes ystäväni eivät tiedä...[/QUOTE]

Sama täällä! Mun ex-mies on ainut joka tietää. Mun tiedot puhdistuu onneksi syyskuussa..

Yhteistyössä