kiitos kannustavista viesteistä! mä en helpolla valita,mutta joku raja on munkin kestävyydellä.sanotaan nyt suoraan osa asioista,mies uhkailee tekevänsä mulle/lapsille jotain joskus suuttuessaan (en usko että tekee) katteettomia lupauksia koko-ajan,nyt vaan mun mielestä tahalleen hakee riitaa,haukkuu lapsille niitten isää kokoajan,uhkailee mulle lasten isälle tekevänsä jotain koska se rakastaa mua vielä,
uhkailee toisilla naisilla kun suuttuu,pelikoukussa totaalisesti,elättäny sitä olen pitkään koska se pelaa rahansa,uskokaa tai älkää on myös murtanut mun jalan,olen herännyt siihen kun se kuristaa mua (ei ole raskauden aikana tehnyt mitään väkivaltasta paitsi henkistä) ym paljon ilkeilevää käyttäytymistä mua kohtaan jos jostain asiasta sanon tai suutun.
nyt monet ajattelee että hullu kun oon tehnyt lapsen sen kanssa,totta,tiedän itsekkin,mutta rakastin ja rakastan sitä edelleen ja paljon.
joku puhui perheneuvolasta,itseasiassa siellä käytiin tänään toisen lapsen kanssa kun sille on vähän vaikeeta isänsä ja mun ero,ensi kerralla mennään sinne nykysen miehen kanssa,mutta en mä voi siellä kaikkea näitä kertoa enkä missään muaallakaan.