MITEN IRTAUTUA SUHTEESTA... EPÄTOIVOISTA POHDINTAA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuori

Vieras
Olen vajaa parikymppinen nainen, seurustellut avomieheni kanssa viitisen vuotta, joista yhdessä olemme asuneet nelisen vuotta. En ole koko seurusteluaikana ollut onnellinen, mutta silloin nuorempana ajattelin kaiken olevan ohimenevää ja luulin rakastavani miestä syvästi.

Suhteemme on huonossa jamassa, olemme tietysti vuosien saatossa sitä yrittäneet korjailla tuloksetta.

Olen nyt ihastunut toiseen mieheen, jolta olen saanut paljon vastakaikua. Monta vuotta olen halunnut lähteä tästä huonosta suhteesta, mutten ole kyennyt, kun olen niin tottunut tähän kaikkeen. Olen menettänyt toivoni ja alkanut uskoa, etten edes ansaitse parempaa. Tämä mies, johon olen ihastunut, on täysin erilainen kuin nykyiseni mutta enää en halua pettää, vaan haluaisin tämän toisen kanssa ihan aidosti jotain ilman että tarvitsee tuntea huonoa omaatuntoa (mitä en periaatteessa ole koskaan tuntenut, vaikka olen avokkiani pettänyt nuorempana).

Avokilla paljon salaisuuksia jotka saattavat "vaarantaa" minunkin tulevaisuuteni, hän on välillä aivan raivohullusekopää suuttuessaan, on valehdellut paljon, lähes koko suhteen ajan jne. Tosin nyt muuttunut melko tavalla, senkään vuoksi en oikein osaa lähteä. Noin 18vuotiaana yritin erota, mutta se oli liian raastavaa. Nyt tiedän, että on aika lähteä, sillä haluan vihdoinkin alkaa elää elämääni ja olla onnellinen, mutta en osaa enää lähteä :( :(

Niinpä niin. Tuntuu vain, etten enää osaa elää ilman tuota toista.

Mutta ehkä kipeitä aikoja ei kestä ikuisuuksia... Ja melko varmasti voin sanoa, että tilalle tulen saamaan jotain niin paljon parempaa, siitäkin huolimatta että tuo mies on mulle tärkeä ja rakas, siitäkin huolimatta että meillä on ollut myös hyviä aikoja.

Ja vaikka ei olis ollut mitään ongelmia, mä haluan kokea tätä elämää ja pakko se joskus on irrottaa otteensa toisesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
No paha siihen on toisten neuvoa, mutta mene hyvä nainen, se on sinun elämäsi, ei kenenkään muun!

Hyvin sanottu! "tapahtui mitä vaan, se on sun elämäsi eikä kenenkään muun." lainaten öööö...oliko neljää ruusua, ja on muuten hiton hyvä kappale!

Yhteistyössä