Miten ilmoittaa,että perhe kasvaa taas...

tuli äkkiseltään mieleen mun siskon runo minkä hän oli laittanut tyären "onnea vauvan johdosta"- korttiin.
"isi ja äiti ne toisistaan tykkää, yhdessä ne maailmaan sinappitykkejä lykkää" ja sisällä "ja tässä on tulos, sinappitykki putkahti ulos"
no ei tää nyt oo mitenkään loistava "meille on tulossa uus muksu"-runo
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:03 vieras kirjoitti:
Isi pullat väänsi,äiti uunin päälle käänsi.
Nyt 9 kuukautta pullia kypsytellään,
ja sitten suloista vauvaa sylissä hyssytellään.

Ihan omasta päästä äkkiseltään väänsin :D
hassu :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:49 vieras kirjoitti:
Mies pukkas pökköä pesään ja siitä se sitten roihahti- nyt mä paisun sen 9kk :LOL:
Tää olis hyvä, mutta tuon paisun sanan kohdallahan voi olla sana paistun. :whistle: :D

Tässä miun ehotus. Jumala sanoi täyttäkää maa ihmisillä, no nyt on taas tulossa uusi "virtanen".

Tai. Pulla on taas uunissa.

Tai. taas on uus mukula itämässä
Tai. Meille tulloo lapsia ku sieniä sateella.
Tai. lapsia sisällä, lapsia ulkona, lapsia siellä ja lapsia täällä ja lissää kasvaa lapsia masussa tuolla.
mikä ois hyvä siusta? :saint:
 
"Emme kykene tekemään kovin suuria asioita - vain pieniä tekoja suurella rakkaudella." (äiti teresa)

"Jos sulla ei oo vauvaa - sulla ei oo mittään." (italialainen siirtolaisnainen)

"Vauva perheessä on hyvä esimerkki vähemmistön vallasta." (tuntematon)

"Jos päätät hankkia lapsen, hyväksyt sen, että sydämesi tulee aina kulkemaan kehosi ulkopuolella." (katharine hadley)

"Meidän pihassa kasvaa vain pyykkiä. Ja tenavia." (dylan thomas)

"Ihana luomus, tuskin muodossaan, kuin ruusu kaunein juuri nupullaan." (lordi byron)


Tässä tämmösiä :D muokatkaa ittellenne sopiviks... kaikki ei ehkä varsinaisesti ollu tuohon, mutta kuitenki! :)
 
nyt harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:29 Piika-äiti kirjoitti:
Meillä ollaan vaan totuttu sanomaan, että saadaan vauva.

Suorastaaan mauttomia ja kammottavia nuo muutamat... niin kauniille asialle kun vauvan saaminen.

Piika-äiti

samaa mieltä!
jotkut ovat lapsettomia vaikka olis toivottu vuosia vauvaa (ja se voi olla hyvinkin kipeä asia)...ja silloin kyllä pitää lasta LAHJANA jos joskus alkaa odottamaan vauvaa.
on inhottavaa kun tuommoisia ajatuksia "viljellään"...vaikka nyt huumoria pitääkin olla. :(
mun mielestä noin mustan huumorin käyttöön löytyy kyllä parempiakin osa-alueita elämästä kuin vauvan saaminen....

-nyt harmaana
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:34 nyt harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:29 Piika-äiti kirjoitti:
Meillä ollaan vaan totuttu sanomaan, että saadaan vauva.

Suorastaaan mauttomia ja kammottavia nuo muutamat... niin kauniille asialle kun vauvan saaminen.

Piika-äiti

samaa mieltä!
jotkut ovat lapsettomia vaikka olis toivottu vuosia vauvaa (ja se voi olla hyvinkin kipeä asia)...ja silloin kyllä pitää lasta LAHJANA jos joskus alkaa odottamaan vauvaa.
on inhottavaa kun tuommoisia ajatuksia "viljellään"...vaikka nyt huumoria pitääkin olla. :(
mun mielestä noin mustan huumorin käyttöön löytyy kyllä parempiakin osa-alueita elämästä kuin vauvan saaminen....

-nyt harmaana
Mulla yksi tuttu joka kovasti haluaa vauvaa ja ei ole onnistunut, joten en tiedä miten hänelle kertoisin uusimman ilouutisen. Meillä kun on jo useampi ennestään. Tämä on kuitenkin meille ihana asia ja ihan yhtä odotettu, kuin hän odottaa että saisi vauvan.
 
WTF
äiteelle sanoin et istuppa nyt ja sit kerroin et vauva on tulossa...
anopille sanoin et jaa et olen kuullu huhun et teidän suku kasvaa taas...
isällein sanoin et joo että tota on käynyt silleen että tuota öhöm... kröhöm... sinusta on tulossa jälleen vaari...
 
edelleen harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:07 mä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:34 nyt harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:29 Piika-äiti kirjoitti:
Meillä ollaan vaan totuttu sanomaan, että saadaan vauva.

Suorastaaan mauttomia ja kammottavia nuo muutamat... niin kauniille asialle kun vauvan saaminen.

Piika-äiti

samaa mieltä!
jotkut ovat lapsettomia vaikka olis toivottu vuosia vauvaa (ja se voi olla hyvinkin kipeä asia)...ja silloin kyllä pitää lasta LAHJANA jos joskus alkaa odottamaan vauvaa.
on inhottavaa kun tuommoisia ajatuksia "viljellään"...vaikka nyt huumoria pitääkin olla. :(
mun mielestä noin mustan huumorin käyttöön löytyy kyllä parempiakin osa-alueita elämästä kuin vauvan saaminen....

-nyt harmaana
Mulla yksi tuttu joka kovasti haluaa vauvaa ja ei ole onnistunut, joten en tiedä miten hänelle kertoisin uusimman ilouutisen. Meillä kun on jo useampi ennestään. Tämä on kuitenkin meille ihana asia ja ihan yhtä odotettu, kuin hän odottaa että saisi vauvan.
sen mielestä joka kovasti toivoo vauvaa niin todennäkösesti toivoo et tää ilouutinen kerrotaan hänelle kuiten muillekin tuttaville, eli mahd. luonnollisesti! =)
...ei oo mitään pahempaa ku nolona alkaa kertoo... \|O sen niin vaistoo mitä toinen aattelee siinä tilanteessa!

-edelleen harmaana
 
Mä tänään ilmoitin mun vanhemmille tekstarilla (molemmat töissä), että onnea kohta kolminkertaiselle mummulle (ja sama viesti meni siis isälleni, mutta mummun korvasi pappa =)) ja että kolmas pikku- (sukunimemme) syntyy loppuvuodesta.
 

Yhteistyössä