Heippa
Kertokaa miten teette arjen keskelle yllätyksiä?
Minulla monta pientä lasta ja mies osaa tehdä niin ihania yllätyksiä...milloin tuo kukkia, milloin tehnyt aamupalan valmiiksi ja leikannut sydämmen muotoiset paprikat leivän päälle jne.
Itsellä tuntuu et ei aika riitä, hyvä kun saa ruoan väsättyä ennen miehen kotiin tuloa.
Niin kertokaa omia kokemuksia ja pieniä iloja?
Kiitos jo etukäteen!
Kertokaa miten teette arjen keskelle yllätyksiä?
Minulla monta pientä lasta ja mies osaa tehdä niin ihania yllätyksiä...milloin tuo kukkia, milloin tehnyt aamupalan valmiiksi ja leikannut sydämmen muotoiset paprikat leivän päälle jne.
Itsellä tuntuu et ei aika riitä, hyvä kun saa ruoan väsättyä ennen miehen kotiin tuloa.
Niin kertokaa omia kokemuksia ja pieniä iloja?
Kiitos jo etukäteen!