Miten ikinä tohon paskakasaan retkahdin!

• Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Minun ah niin ihana mieheni kärähti pari kuukautta sitten et on ton naapurin kanssa mua pettäny. Naapurin eukko alkanu kiristää ukkoo että jos ei jätä mua niin kertoo mulle kaikki mitä ovat tehneet, ja näin sitten kävi että kerto.

Ukon viskasin samantein pihalle, sen kamat nyt ollu kotvasen tossa pihassa mutta ei näytä olevan kiirettä hakemaan. Tänne vaan haikailee takasi. Miten tuo naapuri ei enään kiinnostakaan!

Erittäin kiva asua ton luuskan naapurissa!

Moderoitu.

Tuommoinen kommentti antaa vaan symppispisteet miehellesi, hänen pettämisensä on nyt paljon ymmärrettävämpää.[/quote]
Fascinating
:headwall:

...
Joskus ne tunteet vain vie. Jos rakastat vielä miestäsi, niin mikset yrittäisi antaa anteeksi ja yrittäisitte vielä kerran. Erehtyväisiähän me kaikki ollaan.

Ja kyllä minä syyllistäisin molempia pettämisestä. Ei se varatun vika yksin ole.

äiti
Moderoitu.

Tuommoinen kommentti antaa vaan symppispisteet miehellesi, hänen pettämisensä on nyt paljon ymmärrettävämpää.[/quote]

Samaa mieltä :D ap, jos käyttäydyt samalla tavalla miehelles ku sähläät täällä ni en ihmettele juur yhtään että äijäs meni naapuriin. Mäkin menisin :) [/quote]

Näin olen käyttäytyny pari kuukautta, ja niin kauan aijonkin että pääsisin tosta paskasta eroon! Ei lähe vaan kulumallakaan. On se perhana että nyt se naapuri ei kelpaa kun sais sinne ihan vapaasti mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Samaa mieltä :D ap, jos käyttäydyt samalla tavalla miehelles ku sähläät täällä ni en ihmettele juur yhtään että äijäs meni naapuriin. Mäkin menisin :)
Näin olen käyttäytyny pari kuukautta, ja niin kauan aijonkin että pääsisin tosta paskasta eroon! Ei lähe vaan kulumallakaan. On se perhana että nyt se naapuri ei kelpaa kun sais sinne ihan vapaasti mennä.
Hä? Eikun vaan erohakemus käräjäoikeuteen, ei se sen kummoisempi juttu ole.

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Joskus ne tunteet vain vie. Jos rakastat vielä miestäsi, niin mikset yrittäisi antaa anteeksi ja yrittäisitte vielä kerran. Erehtyväisiähän me kaikki ollaan.

Ja kyllä minä syyllistäisin molempia pettämisestä. Ei se varatun vika yksin ole.
Molempia syytänkin ihan samalla lailla. En todella rakasta, muuta toivo kun häipyis mun elämästä.

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Samaa mieltä :D ap, jos käyttäydyt samalla tavalla miehelles ku sähläät täällä ni en ihmettele juur yhtään että äijäs meni naapuriin. Mäkin menisin :)
Se ei auta siihen että lamppaa oven takana melkein joka päivä, ja aina jossain tulee vastaan hyvien selitysten kanssa.

Ymmärrän kyllä aloittaja reaktion. Kukaan ei tietenkään voi tietää mikä tilanne perheessä on oikeasti, mutta aloittaja nyt halusi täältä ehkä vähän sympatiaa "petettynä naisena" ja sai heti haukut naamalle. Vaikka vika oisikin hänessä, ei se silti oikeuta ketään käymään vieraissa. Jos suhde ei toimi, pitäisi olla miestä se sanoa.

Tsempit petetylle!

Hyvin aikuismaista käytöstä ap :headwall:

herranjumala mitä veitsen haavassa kääntelyä!! :x
tuli tosi paha olla ap:n puolesta, miettisitte vähän!! :|

mulla ainakin olis todella paha olo jos mieheni olis pettäny mua naapurin kanssa jota joudun näkeen joka päivä, yritä siinä sit jatkaa elämääs ja unohtaa.

eipä haittaa mua
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:
Onpahan taas fiksuja kommentteja.. Voimia ap:lle!
Mä en jaksa tajuta sitä, kun jollain on vaikeeta elämässään, niin AINA PRKLE joku / jotkut jaksaa vielä lisää laittaa vitutusta kehiin. Onko nastaa ?

Yritä ap jaksaa, tosi paska tilanne. Ethän ole täällä itseäsi ollut kehumassakaan vaikka nuo jotku idiootit on tollasia....älä mene niiden provoiluun mukaan.

Voimia sulle.

Mä en jaksa tajuta tota "Isä" nimimerkillä tyyppiä. Siltä ei juuri ystävällistä sanaa tule koskaan kenellekkään. Aina vittuilee ja kärjistää... keksii varmaan tähänkin nyt jonku jutun, kuinka vittumainen MÄ olen. Siitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

et se sinäkään tässä mitenkään aikuismaisesti oo käyttäytyny! :headwall:

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Ymmärrän kyllä aloittaja reaktion. Kukaan ei tietenkään voi tietää mikä tilanne perheessä on oikeasti, mutta aloittaja nyt halusi täältä ehkä vähän sympatiaa "petettynä naisena" ja sai heti haukut naamalle. Vaikka vika oisikin hänessä, ei se silti oikeuta ketään käymään vieraissa. Jos suhde ei toimi, pitäisi olla miestä se sanoa.

Tsempit petetylle!
Ukko kun on sitä sorttia ollu aina että ei pettämistä siedä, ja mulle toitotti kyllä joka käänteessä että sanothan sitten jos tuntuu ettei ole hyvä olla jne. Meillä oli minun mielestä kaikki ok. Mutta ei sitten ollukaan.

Sitä tultiin alas korkeelta ja kovaa.

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

Sinun kommenttis on aika outoja! Takasiko tuo ukko pitäis ottaa, juu ei kiitos.

Myötätunto
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
herranjumala mitä veitsen haavassa kääntelyä!! :x
tuli tosi paha olla ap:n puolesta, miettisitte vähän!! :|

mulla ainakin olis todella paha olo jos mieheni olis pettäny mua naapurin kanssa jota joudun näkeen joka päivä, yritä siinä sit jatkaa elämääs ja unohtaa.

peesi, vaikka onkin ällö sana.... voimia sulle ap, tuskin naapuri on muuttamassa, olisko sulla mahdollisuus muuttaa muualle?

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:

Tsempit petetylle!
Ukko kun on sitä sorttia ollu aina että ei pettämistä siedä, ja mulle toitotti kyllä joka käänteessä että sanothan sitten jos tuntuu ettei ole hyvä olla jne. Meillä oli minun mielestä kaikki ok. Mutta ei sitten ollukaan.

Sitä tultiin alas korkeelta ja kovaa.
Lurjus mikä lurjus. Pysy vaan lujana, kenenkään ei tuollaista tarvi kestää tai antaa anteeksi :) Ja tuo on niin järkkyä, jos itse olet luullut kaiken olevan ok - voin vain yrittää kuvitella ne pettymyksen ja vihan tunteet joita käyt läpi. :hug:

Yhteistyössä