Miten ihmeessä tässä nyt näin taas kävi... !!!!

Vihdoin ja viimein sain yhteyden tän tuppukylän salibandy vastaavaan ja sain tietää että alle 10vuotialle ei ole ryhmää koska valmentajista on huutava pula :eek:
ihana tuppukylä, ihana...

no sit ihan pokkana kysyttiin mua apuvalmentajaksi jonka jaosto kouluttaa ja lopulta tulee sit ihan viralliseksi valmentajaksi..
enkä mä tiedä mitään muuta sählystä kuin sen että pallossa on 36 reikää ja siinä on maila :headwall:

olis muutama päivä aikaa miettiä..
kiinostais kyllä kovasti, mut onkohan minkäläinen homma..

ei teistä kukkaan oo sählyporukan vetäjä ?? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
ei kaitte se lasten ryhmän vetäminen voi olla niin vaikeeta? kait? eihän?
kun kuitenkaan tarkoitus ei varmaan ole pelata naama rutussa jne, vaan lähinnä pitää hauskaa?
siis joo..
mut ku mä en tiedä siis yhtään mitään..
en sääntöjä, enkä harjoituksista yhtään mitään..
tosin kouluttaahan ne...
mut silti

:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
ei kaitte se lasten ryhmän vetäminen voi olla niin vaikeeta? kait? eihän?
kun kuitenkaan tarkoitus ei varmaan ole pelata naama rutussa jne, vaan lähinnä pitää hauskaa?
siis joo..
mut ku mä en tiedä siis yhtään mitään..
en sääntöjä, enkä harjoituksista yhtään mitään..
tosin kouluttaahan ne...
mut silti

:eek:
Tulosta netistä säännöt, kai google jotain löytää ja siitä vaan iltalukemista.-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:
Heh, no mulla on vähän samanlainen kokemus, eri laji tosin, vein lasta harrastamaan, ja hups, löysin itseni seuraavaksi valmentamasta näitä lapsia..

kehtaatko kertoa tarkemmin..
mua kiinostas tuo homma mut mä epäilen kykyjäni ja ens talven tilannetta..mä ku teen sesonki työtä eli 10h/per päivä niin siinä sit pitäs vielä valmentajaksi revetä
:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
ei kaitte se lasten ryhmän vetäminen voi olla niin vaikeeta? kait? eihän?
kun kuitenkaan tarkoitus ei varmaan ole pelata naama rutussa jne, vaan lähinnä pitää hauskaa?
siis joo..
mut ku mä en tiedä siis yhtään mitään..
en sääntöjä, enkä harjoituksista yhtään mitään..
tosin kouluttaahan ne...
mut silti

:eek:
Tulosta netistä säännöt, kai google jotain löytää ja siitä vaan iltalukemista.-
niinhän se pittää..
ja pittää käydä sen ukkelin luona juttelemassa asiasta tarkemminkin vielä

 
Pedi
Jalkapallo kyseessä ja kyllähän mä nytten jotain jalkapallosta tiedän, mutta säännöt on tullut opeteltua ja perusasiat mitä tuon ikäsille tarvii 5-9vuotiasta kyse siis.. Kyllä sitä ite siinä samassa oppii. Palloiluliiton sivuilta löytyy hyvä apu harjoitusten suunnitteluun, sinne kun laittaa mitä haluaa niin ohjelma ehdottaa mitä tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:
Jalkapallo kyseessä ja kyllähän mä nytten jotain jalkapallosta tiedän, mutta säännöt on tullut opeteltua ja perusasiat mitä tuon ikäsille tarvii 5-9vuotiasta kyse siis.. Kyllä sitä ite siinä samassa oppii. Palloiluliiton sivuilta löytyy hyvä apu harjoitusten suunnitteluun, sinne kun laittaa mitä haluaa niin ohjelma ehdottaa mitä tehdä.
ahaa...
kiitos..

*rupeaa tutkimaan sählyn tietoja jostain*



:flower:
 

Yhteistyössä