miten ihmeessä jaksaa eteenpäin?

Sain pari viikkoa sitten selville, että miehelläni on/oli suhde erääseen "ystävääni", seksiä myös ja kuulemma läheisyyttä oli tarvinnut. Puhuttiin, käytiin mökillä selvittämässä ja kaikki oli ns. ok.

Sitten se taas iskee.. Luulen, että mies on siellä tälläkin hetkellä, ei vastaa puhelimeen ja on selvinpäin liikkeellä (autolla).

En tiedä. Tuntee itsensä niin tyhmäksi kun yrittää antaa anteeksi ja unohtaa, mutta kuitenkin tietää.. :'( Mies ei meitä (perhettään) jättäisi, eikä mulla oo voimia erota. Kaikki vaan tuntuu niin paskalta, eikä ole edes ystäviä joille vois soittaa :'( |O

Kiitos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vanillaberry:
Sain pari viikkoa sitten selville, että miehelläni on/oli suhde erääseen "ystävääni", seksiä myös ja kuulemma läheisyyttä oli tarvinnut. Puhuttiin, käytiin mökillä selvittämässä ja kaikki oli ns. ok.

Sitten se taas iskee.. Luulen, että mies on siellä tälläkin hetkellä, ei vastaa puhelimeen ja on selvinpäin liikkeellä (autolla).

En tiedä. Tuntee itsensä niin tyhmäksi kun yrittää antaa anteeksi ja unohtaa, mutta kuitenkin tietää.. :'( Mies ei meitä (perhettään) jättäisi, eikä mulla oo voimia erota. Kaikki vaan tuntuu niin paskalta, eikä ole edes ystäviä joille vois soittaa :'( |O

Kiitos.

:hug: Tuttu tunne :'( Laittaisin yv:tä jos osaisin :/
 
:/ :hug: muuta en osaa sanoa, kuin että puhu miehesi kanssa. Yritä saada hänet tajuamaan kuinka paljon satuttaa sinua ja teidän koko perhettänne tuollaisella touhulla.
Sinuna laittaisin ehkä viestin, että jos olet siellä missä epäilen sinun olevan niin ei tarvitse tulla kotiin.
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Powerpuff Girls:
:/ :hug: muuta en osaa sanoa, kuin että puhu miehesi kanssa. Yritä saada hänet tajuamaan kuinka paljon satuttaa sinua ja teidän koko perhettänne tuollaisella touhulla.
Sinuna laittaisin ehkä viestin, että jos olet siellä missä epäilen sinun olevan niin ei tarvitse tulla kotiin.
:hug:
sepä se, kun en oikein itsekään tiedä haluanko "nostaa kissaa pöydälle". Ero ei taida kuitenkaan olla sen parempi vaihtoehto, miehessä on toki paljon muutakin kuin tämä pettäminen ja suhteemme on aina perustunut jollekin muulle.

puhumista kai täytyy yrittää, en vain oikein tiedä kuinka paljon sitä tällä hetkellä jaksan :'(

kiitos :hug:
 
EJK
Onko teillä rakkautta ja tahtoa jatkaa yhdessä? Jos on, niin kyllä te selviätte jos molemmat niin tahdotte. Se kyllä edellyttää sitä, että nimenomaan molemmilta löytyy tahtoa selvitellä asiat ja jatkaa yhteiseloa puhtain sydämin.

En voi edes kuvitella, kuinka pahalta sinusta nyt tuntuu. Voimia sinulle arjessa jaksamiseen!
 
Mita jos kirjoittaisit miehelle kirjeen? Saisit siina purettua tunteesi, juuri siina muodossa kuin itse haluat, eika mies olisi "keskeyttamassa" ajatuksenjuoksua.

Mihin tulokseen muuten tuossa keskustelussanne tulitte, aikoiko mies lopettaa suhteen, vai miten?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Mita jos kirjoittaisit miehelle kirjeen? Saisit siina purettua tunteesi, juuri siina muodossa kuin itse haluat, eika mies olisi "keskeyttamassa" ajatuksenjuoksua.

Mihin tulokseen muuten tuossa keskustelussanne tulitte, aikoiko mies lopettaa suhteen, vai miten?
kirje voisi olla hyvä ajatus, tosin uskon miehen muutenkin sydämessään nämä asiat tietävän.

aikoi silloin soittaa tälle naiselle ja lopettaa jutun. sen jälkeen ovat nähneet ainakin kerran, luultavasti tänään toisen kerran. sinänsä en tiedä, mitä tekevät, mutta se luottamus |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vanillaberry:
kirje voisi olla hyvä ajatus, tosin uskon miehen muutenkin sydämessään nämä asiat tietävän.

aikoi silloin soittaa tälle naiselle ja lopettaa jutun. sen jälkeen ovat nähneet ainakin kerran, luultavasti tänään toisen kerran. sinänsä en tiedä, mitä tekevät, mutta se luottamus |O
Miehelle tekee ihan hyvaa saada tietaa ihan oikeasti milta tilanne susta tuntuu.

Pettaminen on oikeasti ihan pahinta. Jos suhde ei ole hyva, niin pitaa olla voimia olla reilu kumppanilleen ja lopettaa suhde ennen kuin aloittaa uuden.
Pettaessaan laittaa petetyn osapuolen niin pahaan tilanteeseen, ettei tosikaan. Erota vai ei? Enta lapset? Kaikki yhdessa koettu? Uusi alku? Enta jos selviaisikin yhdessa? Pettaako se taas? Luottamuspula jne.

Pettaminen on toisaan vihoviimeinen teko!
:headwall:

Voimia sulle! :hug:
 
vieras
Tällä palstalla on nyt liiankin paljon ollut tällaisia kirjoituksia, joissa mies pettää taikka lähtenyt kävelemään perheensä luota.. Mikä noihin miehiin on nyt mennyt... kevättäkö rinnassa ja täytyy lähteä viettään sitä "vapaata" elämää... Voimia ap:lle, mä olen kanssa sen kirjeen kirjoittamisen kannalla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pata kattilaa soimaa:
tää oli sulta alma kyllä mielenkiintoinen kirjoitus... säälit tätä ap:tä että kun sen mies on pettänyt. mutta kun ap:kin on pettänyt.... joten mitenkäs se olikaan: pettäminen on tosiaan vihoviimeinen teko!
Anteeksi nyt vaan, etten ap:n henkilohistoriaa tunne, kommentoin vain tahan hanen aloittamaan ketjuun. Ja tama ketju kasitteli miehen pettamista.

Pettaminen on edelleen vihoviimeinen teko, teki sen kuka tahansa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta :
taasko tämä alkaa ? :eek:
Onko tata taalla ennenkin kasitelty?

Taidanpa poistua ketjusta takavasemmalle..
:)
juu, on joskus kauan sitten ollut samanlaisia keskusteluja. ei näitä kande lukea, eikä kommentoida.

mutta eikö täällä vähän väliä vedetä virtuaalisesti turpaan ap:n kaltaisia naisia? ja niitä toisen naisen kaltaisia naisia? mikäs se olikaan se yks ketju jossa joku kehuskeli vievänsä toisen naisen miehen kun pisti miehen valitsemaan oman perheensä ja hänen itsensä väliltä? joo, ei oo järkee ei.

 
sivusta seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja vanillaberry:
Sain pari viikkoa sitten selville, että miehelläni on/oli suhde erääseen "ystävääni", seksiä myös ja kuulemma läheisyyttä oli tarvinnut. Puhuttiin, käytiin mökillä selvittämässä ja kaikki oli ns. ok.

Sitten se taas iskee.. Luulen, että mies on siellä tälläkin hetkellä, ei vastaa puhelimeen ja on selvinpäin liikkeellä (autolla).

En tiedä. Tuntee itsensä niin tyhmäksi kun yrittää antaa anteeksi ja unohtaa, mutta kuitenkin tietää.. :'( Mies ei meitä (perhettään) jättäisi, eikä mulla oo voimia erota. Kaikki vaan tuntuu niin paskalta, eikä ole edes ystäviä joille vois soittaa :'( |O

Kiitos.
hei, neuvolassa voit puhua kaikesta. siis jos sulla sen ikäset lapset että käyvät neuvolassa, en tiedä. sitten on esim. ensi-ja turvakoti, tietääkseni siellä sunkin paikkakunnalla on semmonen. sinne voit vaikka soittaa.

 

Yhteistyössä