Miten ihmeessä ehditte kotitöitä tekemään?...

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Olen jokaiselle neljälle opettanut, etten ihan joka hetki ole käytettävissä. Pieni kitinä ei maata kaada.

Kun tämä meidän kuopus oli ihan vauva, niin kävin suihkussa siten, että kaksi isompaa muksua leikki keskenään tai katsoi filmejä, kolmonen oli kanssani suihkussa ja kuopus istui sitterissä kylppärin ovella.

Ei kannata stressata, ettei ehdi kaikkea tehdä. Mutta suosittelen kuitenkin, että alat jossain vaiheessa opettaa, ettet ole joka sekunti häntä kantamassa. Nimittäin tuo voi pitemmän päälle olla aika rankkaa, ettet tosiaankaan edes suihkuun pääse.
erittäin hyvin sanottu, varsinkin tuo eka lause. meillä näin myös. minä leivon ja touhuan ihan normisti, vauva on lattialla vieressä tai tiirailee hommia vieressä syöttötuolissa.

jos joskus olen ottamassa työntekijöitä jossain tehtävässäni, ja hakijana on usean lapsen äiti, joka ei osaa kotihommia organisoida, niin en ottas töihinkään.
 
Kiitos kaikille kommenteista, kyllä näistä aina tukea irtoaa vaikka erilaisia tapoja ja mielipiteitä osaltaan onkin.
Osalla on vauvat jo vähän vanhempia, mutta kyllä minäkin otan käyttöön bumbot ja sitterit kunhan lapsi vähän kasvaa... sitterissä istuu (makaa) nykyään joskus jopa 5min kerrallaan, joten just ehtii aamupalan syödä (lehden lukeminen jää kyllä yleensä aina kesken). :)
Ja toiset päivät on parempia kun toiset, toisinaan tuntuu että ehtii enemmän ja mielikin on iloisempi kunnes taas se harmaa päivä koittaa... No, en voi kun odottaa niitä "auvoisempia" aikoja kun meidänkin neidillä olisi joku selkeämpi rytmi (ja oppisi nukahtamaan helpommin ja vatsavaivat helpottais ja yösyöminen vähenisi ja ja ja ....).

t. Piija ja tyttö kohta 6vkoa
 

Yhteistyössä