Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Ketään ei ole mahdollista vahtia 100-prosenttisesti.
Niin se vaan on ja niin tulee aina olemaan.
Syyllistäminen ei auta. Vai haluatko vain kiillottaa sädekehääsi?
ethän tiedä edes kuka olen niin kuin voisin kiillottaa???? mä en vaan ymmärrä tota...kyllä kyse on omasta huolimattomuudesta jos ns puolustuskyvytön kärsii,en mä jättäis lasta joka ei osaa komminikoida vahtimatta jollain pihalla....
Toivottavasti muistat tämän seuraavalla kerralla kun sinulle sattuu vahinko.
no ei satu sen sorttista vahinkoa että pihalle jättäsin henkisesti vajaan lapsen yksin leikkimään. se on kai minun päätettävissäni??? vahdinko lastani pihalla vai menenkö itse sisälle kahville siksi aikaa.
Jos joku äiti tulee sanomaan että sattui vahinko ja lapsi putosi sängystä niin voisi sanoa että mitäs päästit putoamaan.. Tai se kidnapattu vauva: mitäs pistit ulos nukkumaan. Tai namusedän uhriksi joutunut tyttö: mitäs et pelottellut tyttöä tarpeeksi vieraista miehistä.
Se on niin hemmetin hyvä tulla sanomaan että mulle ei ainakaan kävisi noin.
kärjistit kivasti,en tarkoittanut tätä näin....tiedän että vahinkoja sattuu kaikille,mutta ne kuvastaa älykkyyttä,toinen ajoi VAHINGOSSA HUMALASSA LAPSEN PÄÄLLE....se oli vahinko,mutta....joku on aina vastuussa ja asioita pitää miettiä mitä voi tehdä ja mitä ei. Ok,en jauha tästä enää...sanon että en itse olisi jättänyt autistista lasta vahtimatta.