Miten hyödyntäisin 70 luvun pottaa vessan sisustuksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli mulla on tallessa oma vanha pottani vuodelta -79. Potassa on puinen selkänoja, istuinosa, käsinojat ja alla muovinen putainen "potta" jonka saa tyhjennettyä. Niin ja sellaiset puuhelmet siinä edessä, joilla saa mukamas leikkiä kun istuu potalla. :D

Meidän likka ei tahdo pottaa käyttää, mutta annanko sen olla vain vessan nurkassa sinällään vai miten hyödyntäisin sitä? Jotekin korni ajatus laittaa siihen kukkia. :D

Kukkia minä varmaan siihen istuttaisin, tai tuunaisin siitä vessaharjatelineen. Kuulostaa sen verran isolta kapineelta kaikkinensa, että veisi vähän turhan paljon tilaa pöytätasolla, vaikka voisihan siinä säilyttää kaikenmoisia toilettitarpeita.

Meillä on keittiössä ikivanha kauniisti maalattu emalipotta hedelmäkorina :)

Kukkia minä varmaan siihen istuttaisin, tai tuunaisin siitä vessaharjatelineen. Kuulostaa sen verran isolta kapineelta kaikkinensa, että veisi vähän turhan paljon tilaa pöytätasolla, vaikka voisihan siinä säilyttää kaikenmoisia toilettitarpeita.

Meillä on keittiössä ikivanha kauniisti maalattu emalipotta hedelmäkorina :)

No olisi mielummin marjoja niin voisi sanoa, että pas*kan marjat.....Ei vee mä repeen niin tälle! Hajoo siihen! :D:D:D:D:D:D:D

No mä mietin tuota vessapaperitelinettä, mutta onko se arveluttavan näköistä, jos puhtaat vessapaperirullat on potassa? :D Vessaharjaa en siihen halua eikä se oikein kuulosta toimivaltakaan. Mihinkään pöydälle ei voi laittaa. Se on hyvin samaa kokoluokkaa kuin babybornin potta, mutta avonaisempi, kun selkänojakin on vai yksi puola eikä sellainen umpinen kuin siinä muovisessa potassa on.

[QUOTE="alkup";24224058]No mä mietin tuota vessapaperitelinettä, mutta onko se arveluttavan näköistä, jos puhtaat vessapaperirullat on potassa? :D Vessaharjaa en siihen halua eikä se oikein kuulosta toimivaltakaan. Mihinkään pöydälle ei voi laittaa. Se on hyvin samaa kokoluokkaa kuin babybornin potta, mutta avonaisempi, kun selkänojakin on vai yksi puola eikä sellainen umpinen kuin siinä muovisessa potassa on.[/QUOTE]

Miksi muuten just vessaan sen haluat sijoittaa? Esim. olisko käyttöä vaikka avainten säilyttämisessä...lankojen säilyttämiseen se taitaa olla liian pieni? Kiva ja hauska koriste-esineenä se voisi toimia esim olkkarin pöydällä

Heldelmäkoriksi keittiöön, vessaharjatelineeksi tai hiuspinneille -jestas näitä ehdotuksia:O

Potta on minusta potta. Jos sen haluaa säilyttää muistona, niin minusta ruukkukasvit tai hedelmät potassa näyttävät korneilta, miksi se ei voisi olla ihan sellaisenaan vessassa.

Alkuperäinen kirjoittaja annamunkaikki kestää;24224235:
Heldelmäkoriksi keittiöön, vessaharjatelineeksi tai hiuspinneille -jestas näitä ehdotuksia:O

Täsmennetään nyt, että en ole ehdottanut 70-luvun huokoisesta muovista valmistettua pottaa hedelmäkoriksi. Mutta en näe mitään pahaa omassa tavassani säilyttää hedelmiä sisältä vitivalkoisessa ja emaloinniltaan virheettömässä potassa.

Yhteistyössä