Miten huutonetissä voi myydä käyttämättömiä vaatteita joltain vaateliikkeeltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Naikkonen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Naikkonen"

Vieras
Miten jotkut voi myydä käyttämättömiä esim.fiorella tyylisiä hienoja muotivaatteita huutonetissä,kun minua kiinnostasi myydä jonkin firman tuotteita esim.muodikkaita vaatteita,koruja tai pidennyksiä huutiksessa joten miten voin ottaa yhteyttä vaatefirmoihin?
Olen aina ollut kiinnostunut muodista ja seuraan tarkkaan muotia.
Minulla on omat sivut huutiksessa ja olen ollut kauan aikaa tehomyyjä joten minua siis kiinnostaa hankkia lisää rahaa.

Minä olen luullut että nuo ihmiset ovat ostaneet käyttämättömät vaatteet alennusmyynneistä tai tehtaanmyymälöistä. Hyötyisikö joku firma muka oikeasti siitä, että antaisi vaatteitaan jonkun huutismyyjän välitettäväksi alle ovh:n...hmm....veikkaisin että taloudellinen hyöty ei korvaisi vaivannäköä.

Määkin myyn huutiksessa paljon vaatteita,leluja mulla on niitä varasto täynnä,käyn salaa yöllä hakemassa vaatteita lasten ja aikuisten erikokoja yhdestä ilmaislaatikosta jonne ihmiset vievät niitä kun ne menee kirpparille myyntiin eli halvalla itse myyn ja saan ilmaiset voitot ilmasesta tavarasta :)

Määkin myyn huutiksessa paljon vaatteita,leluja mulla on niitä varasto täynnä,käyn salaa yöllä hakemassa vaatteita lasten ja aikuisten erikokoja yhdestä ilmaislaatikosta jonne ihmiset vievät niitä kun ne menee kirpparille myyntiin eli halvalla itse myyn ja saan ilmaiset voitot ilmasesta tavarasta :)

siis varastat elääksesi ja vielä tulet kehumaan sitä? oma äitisikin häpeäisi sinua.

Yhteistyössä