Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei se mun mielestä eroakaan.
Paitsi jos kyseessä on ihmiskauppa, paritus, huoraamiseen pakoittaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voiskohan mitenkään olla yleisistä eettisistä arvoista tässä kyse...Timppa????
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voiskohan mitenkään olla yleisistä eettisistä arvoista tässä kyse...Timppa????
Huoraaminenhan ei ole lailla kielletty?
Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Ei mitenkään jos sitä tekee aikuinen omasta tahdostaan.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Mietippä näin, kuin kultas tienais rahansa? Oisko sama jos jakais vai antais vain siulle?
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Mietippä näin, kuin kultas tienais rahansa? Oisko sama jos jakais vai antais vain siulle?
Eipä vastausta kuulu. Mutta jos siis ihan normi palkkatyöhön verrattavissa, niin kaippa se timpan eukko vois timpan mielestä sitten toosallansa rahastaa, vai?
Se on niin helppoa sanoa vaikka mitä, kun ei ole omat läheiset kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei se mun mielestä eroakaan.
Näinpä näin.
Mun mielestä pitäis tehdä helpommaksi elättää sillä itsensä laillisesti, eli maksaa veroja ja eläkettä jne =) Muutama seksialan ammattilainen taitaakin työskennellä toiminimenä ja maksavat jonkun verran veroja yms.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:Eipä vastausta kuulu. Mutta jos siis ihan normi palkkatyöhön verrattavissa, niin kaippa se timpan eukko vois timpan mielestä sitten toosallansa rahastaa, vai?
Se on niin helppoa sanoa vaikka mitä, kun ei ole omat läheiset kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja luulisin että tienaisi ainakin kunnan liksoja paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Peesailen, tuon verotuksen, eläkkeen yms suhteen.
Noin se homma taitaa ainakin Hollannissa toimia.