Miten "huoraaminen" eroaa oikeastaan mistään palkkatyöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei se mun mielestä eroakaan.

Paitsi jos kyseessä on ihmiskauppa, paritus, huoraamiseen pakoittaminen.

No tietysti tässä, mutta eihän orjan pitäminen ole muutenkaan oikein soveliasta. Paitsi tietysti raamatun mukaan.. :whistle: Mutta ei nyt puututa uskonasioihin!

Mun on hyvin vaikea ellei täysin mahdoton erotella tunteet pois seksistä. Siksi se on mun näkökulmastani täysin eri asia kuin jokin muu palkkatyö. Ymmärrän kyllä etteivät kaikki ole kuin minä.

Valtaosa pitää sitä moraalittomana. Siinä kait suurin ero? Suuressa osassa työpaikoista saa myydä henkisesti itsensä. Onko se sitten paljon pahempi kuin myydä fyysisesti?

Ei musta eroakaan jos on vapaaehtoista. Jos mies suostuisi ja saisin itse valita asiakkaat, niin miksi ei. Eri juttuhan se parisuhdeseksi kuitenkin on rakkaan ihmisen kanssa.

Näinpä näin.

Mun mielestä pitäis tehdä helpommaksi elättää sillä itsensä laillisesti, eli maksaa veroja ja eläkettä jne =) Muutama seksialan ammattilainen taitaakin työskennellä toiminimenä ja maksavat jonkun verran veroja yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voiskohan mitenkään olla yleisistä eettisistä arvoista tässä kyse...Timppa????

Huoraaminenhan ei ole lailla kielletty?

joo, ei moni muukaan asia, vaikka nykyään noita lakeja ja säädöksiä näkyy tulevan ja olevan tarpeenkin, kun ei ihmiset osaa enää ajatella omilla aivoilla mitä kannattaa tehdä ja mitä ei...

miltähän miehestä tuntuis,kun kävelis kotiin et "hei kulta,olen vaihtanut työpaikkaa..no mihin?bordelliin huoraksi.
varmaan ukko kulta olisi onnessaan ja alkaisi jopa lootasta maksamaan ja ennen kaikkea olisi onnelinen kun jakaisin muillekkin iloa.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Mietippä näin, kuin kultas tienais rahansa? Oisko sama jos jakais vai antais vain siulle?

Eipä vastausta kuulu. Mutta jos siis ihan normi palkkatyöhön verrattavissa, niin kaippa se timpan eukko vois timpan mielestä sitten toosallansa rahastaa, vai?
Se on niin helppoa sanoa vaikka mitä, kun ei ole omat läheiset kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Mietippä näin, kuin kultas tienais rahansa? Oisko sama jos jakais vai antais vain siulle?

Eipä vastausta kuulu. Mutta jos siis ihan normi palkkatyöhön verrattavissa, niin kaippa se timpan eukko vois timpan mielestä sitten toosallansa rahastaa, vai?

:o Sarjassamme tahallaan väärinymmärrykset.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Näinpä näin.

Mun mielestä pitäis tehdä helpommaksi elättää sillä itsensä laillisesti, eli maksaa veroja ja eläkettä jne =) Muutama seksialan ammattilainen taitaakin työskennellä toiminimenä ja maksavat jonkun verran veroja yms.

Peesailen, tuon verotuksen, eläkkeen yms suhteen.

Noin se homma taitaa ainakin Hollannissa toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin:

Jos näin päättäisi alkaa leipänsä tienaamaan niin mikä ettei. Mutta "pettämistä" en sunkas sulattaisi. Ja luulisin että tienaisi ainakin kunnan liksoja paremmin.

Peesailen, tuon verotuksen, eläkkeen yms suhteen.

Noin se homma taitaa ainakin Hollannissa toimia.

Mutta kun Suomessa ei kelpaa ammatiksi "huora". Ne taitaa olla "hierojia" jotka maksaa verot huoraamisesta.

Jos sun vaimos alkais toosaansa levitellä muille niin taatusti älähtäisit. Puolustelet huoraamista vain sen takia, että olet mies ja miksei sun tekis mieli vaikka huoraa kokeillakin (tai ehkä olet kokeillut), mutta koska olet mies niin se huora ei varmasti sais olla oma vaimosi! Älä siis syötä mitään pajunköyttä!

Yhteistyössä