Miten "huoraaminen" eroaa oikeastaan mistään palkkatyöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
No jos on sinkku ja resursseja toimia tuolla alalla niin mikäs siinä. Jokainen on vastuussa omasta vartalostaan ja siitä mihin sitä käyttää joten... Jos joku nauttii tuosta työstä niin eiköhän se oo sama et jakaako hanuria 200e laaki ku raataa raskaissa hommissa 25 tuntia saman rahan eteen.

Niin, jos maksais vielä ne verot...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Annetaan omasta itsestään rahaa vastaan työpanos. Miten se sitten eroaa miten sen tekee?

heh. olen sanonut samaa jo monta vuotta palstalla.
Pahimpia huoraajia ovat nokian, hm ym. työntekijät, siis isojen firmojen työntekijät, jotka tietävät aiheuttavansa kehitysmaissa lasten kuolemia tekemänsä saasteen ansiosta.

Se, joka myy pelkästään itseään eikä aiheuta muilla pahaa, on enkeli, täydellinen pyhimys, näiden suurten firmojen tappajien rinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mun mielestä pitäis tehdä helpommaksi elättää sillä itsensä laillisesti, eli maksaa veroja ja eläkettä jne =) Muutama seksialan ammattilainen taitaakin työskennellä toiminimenä ja maksavat jonkun verran veroja yms.

Mikähän heillä on yritysrekisterissä toimialana, ja verolmoituksessa virallisesti mainittu ammatiksi? Sitä vaan kun tuo otsikonkin "huoraaminen" ja huora kalskahtaa vähän "epäviralliselta".

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Suomessa eroaa kait lähinnä sillä tavalla, että työolosuhteita ja työaikoja ei kukaan vahdi, eikä työterveyshuolto taida olla kunnossa... Mainostaa ei voi ja kadulla ei kauppaa saa käydä.

Nämä nyt ensiksi tulivat mieleeni.

Onpas siinä kaupan esteitä!

Protektionismia?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Annetaan omasta itsestään rahaa vastaan työpanos. Miten se sitten eroaa miten sen tekee?

Entäpä jos itse alkaisit huoraksi? Miltä tuntuisi paneskella itseään reilusti vanhempia plösähtäneitä naisia?

Harvan psyyke kestää oman kehon myymistä. Ja monella niillä, jotka alalle alkavat on jo valmiiksi jotain psyykkisen puolen ongelmaa... Tavallisesti ihminen arvostaa omaa koskemattomuuttaan niin ettei alalle lähde.

Yhteistyössä