Miten hoitaisit tilanteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja njähnjäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
muuten oiva idea mutta mitkään muut vaunut ei mahdu partsin ovesta ulos kuin sateenvarjorattaat joita en ole nähnyt yksiäkään sellaisia jotka saa makuuasentoon :D
Maailman parasta suunnittelua tässä talossa...

Suunnitelma B: nukuta partsilla, sujauta rintareppuun tai liinaan ja kun tulet koiraa lenkittämästä, valuta lapsi sänkyyn?

Olisi onnistunut omien epeleideni kohdalla.

Koira vaan on suht isokokoinen (säkä 64cm ja painoa 40 ja risat ) sekä luonnetta sitten senkin edestä,
ettei ihan naapuruston pikkutytölle luovuttaisi hihnaa,
tuskin pärjäisi jos jotain tapahtuisikin?

hankey: valitettavasti ei naapurissa ketään kenet kotiini päästäisin, eikä varsinkaan sellaista kenelle lapsen jättäisin vahdittavaksi. koiran ulkoilutus vielä menisi mut mut.. Ei ole.

harmi. Entä jos lapsi herää kun tulette sisälle, mitä se vaikuttaa elämäänne. lapsi varmaan keikkuu puolilleöin, mutta vaikuttaako se sinun ja miehesi nukkumisiin?

Tai onko noita vuoroja niin harvoin, että voisitte mennä lapsen ja koiran kanssa sukulaisille yökylään?

Niin tai sitten laittaa iltavuoroöinä lapsen yöunille vaunuihin ja ulos lähtiessä sitten vetää vaunujen päälle kunnon viltit ja harsot ja systeemit, sitten sisääntultua taas kuorii ne pois.

Niin tai sitten laittaa iltavuoroöinä lapsen yöunille vaunuihin ja ulos lähtiessä sitten vetää vaunujen päälle kunnon viltit ja harsot ja systeemit, sitten sisääntultua taas kuorii ne pois.

Lämpöpussi on tähän tarkoitukseen hyvä, meillä tosiaan nukuttiin päikkärit ulkona loppuun asti (2 v) ja sisävaatteissa laitoin lämpöpussiin, hyvin tarkeni. Vain kovemmilla pakkasilla lisäsin villapuvun sisävaatteiden päälle.

saraldo: vuoroja on joinain viikkoina 3-4 ja toisina ei ollenkaan tai esimerkiksi 1.
jonsered: tuota on kokeiltava :D ihan sikeäuninen on meidän pieni joten voisi onnistuakkin.

hankey: ei, se ei vaikuta varsinaisesti minun elämääni eikä miehen elämään mutta mä pidän siitä että lapsella on RYTMI, varsinkin kun sen rytmin muuttuminen niin, että herätän lapsen iltamyöhään, vaikuttaa kuitenkin siihen Lapseen itseensä.

niinä viikkoina kun esim. vain yksi yövuoro, on helppoa saada tänne esim lapsen mummi kahvittelemaan siksi ajaksi kun vien koiraa pihalle, mutta en kai mä ketään tänne kehtaa kuitenkaan 4 illaksi viikossa pyytää ainoastaan siks ettei mun oma äly nyt sano miten mä tän onnistun tekemään :laugh:

Eikö iltatoimet voi hoitaa, yökkärit päälle ja lapsi pussiin yökkärissä. Siis teet kaiken valmiiksi, sitten heität lapsen pussiin ja vaunuihin ja kipaiset koiran kanssa ulos. Siis silloin klo 19 aikoihin.

Ja sisään tullessa ei haalaria tarvitse lapselta riisua kerralla... Itse avasin vetoketjun ja kaivelin vähän raajoja esiin, kun epeli näytti kääntyvän, ujutin haalarin pois alta. Tai annoin nukkua sen päällä.

Meillä on kans tosi hyvä lämpöpussi rattaissa ollut lapsella. Talvellakin riittää kun lapsen laittaa sisävaatteissa pussiin :)

Jos lapsi on sikeästi nukkuva ja tuo ulos kiikuttaminen nukkuvana onnistuisi, katselisin jostain niitä PegPeregoja ja ostaisin lämpöpussin niihin. Toivottavasti lapsi tosiaan siirtyy myös nukkuvana takaisin omaan sänkyyn. Meidän lasten kohdalla ei onnistuis.

hankey: ei, se ei vaikuta varsinaisesti minun elämääni eikä miehen elämään mutta mä pidän siitä että lapsella on RYTMI, varsinkin kun sen rytmin muuttuminen niin, että herätän lapsen iltamyöhään, vaikuttaa kuitenkin siihen Lapseen itseensä

En ajatellutkaan, että varsinaisesti herättäisit lapsen, vaan sitä että jotkut lapset heräävät herkemmin ja tietyissä unen vaihteissa herää helpommin. Itse kokeilisin tuota iltapuuhien jälkeen lähtemistä . Käärisin lapsen niin, että voisin nostaa hänet sänkyynsä peittoon käärittynä tms. meillä muksut ovat heränneet, jos ovat esim autossa nukahtaneet, mutta tiedän paljon lapsia, joita voi nukkuessa siirrellä ihan minne vaan.

Yhteistyössä