Miten hoidot aloitetaan

Minulla on syyskuussa 08 syntynyt lapsi. Minulle ja miehelleni oli alusta asti selvää, että haluamme kaksi lasta ja heille mahdollisimman pienen ikäeron. Minulla alkoivat ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen heinäkuussa.Ajattelimme, että odotamme pari kolme kietoa, jonka jälkeen yritämme toista lasta. Mutta kuukautisia ei ole heinäkuun jälkeen kuulunut ja raskaana en taatusti ole. Imetin poikaani syyskuun alkuun asti. Olen varannut ajan parin viikon päästä yksityiselle gynekologille. Mietin olisiko minun sittekin pitännyt varata aika suoraan lapsettomuus lääkärille? Minulla on koko elämäni ollut epäsäännöllinen kierto3-10vk, muttei sentään näin, kuukautisista kun on kohta vierähtänyt jo 15 viikkoa. Esikoinen sai alkunsa helposti, vain parin kuukauden yrittämisen jälkeen. Nyt haluaisinkin kysyä, millainen on ensimmäinen kuuri, jonka mahdollisesti saan? Onko olemassa sellasia hormoneja tms, jolla saadaan kierto säännölliseksi samanlailla kuin pillereillä, mutta ilman ehkäisy "ominaisuuutta"?
 

Yhteistyössä