MITEN HOIDETAAN, KUN LAPSELLA VARPAANVÄLIT AUKI? !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lääkäriinkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No se kuivaus on kaiken a ja o mutta ei mullakaan tunnu aina auttavan. Mulla ei jalat kauheasti hikoa mutta tuntuu auttavan vähän jos päivällä vaihtaa sukat. Kai ne kuitenkin aina jonkun verran kosteutta kerää. Tuskin lääkäri kauheasti voi asialle tehdä mitään.

Vanhat ihmisethän käyttää puuvillakangas suikaleita rikkonaisissa väleissä mutta itse en ole sitä kokeillut.

Niin voi tosissaan olla sientäkin mutta eikä se muutenkin oireile?! Ei mulla ainakaan diabeteslääkäri ole ikinä mulla silsaa sanonut olevan vaikka useinkin ovatkin auki varpaanvälit...

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Niin voi tosissaan olla sientäkin mutta eikä se muutenkin oireile?! Ei mulla ainakaan diabeteslääkäri ole ikinä mulla silsaa sanonut olevan vaikka useinkin ovatkin auki varpaanvälit...

Mulle sanoi heti että sitä on ja Lamisil ainakin paransi varpaanvälit, se tuubi ei paljon maksa ja saa ilman reseptiä, et mun mielestä kannaatta ainakin kokeilla

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä saattaisin kokeilla metylenin sineä

Saako sitä jostain vielä? :o Mä yritin omien lasten vauva-aikaan saada sitä, mutta kaikissa apteekeissa sanottiin, ettei sitä saa myydä enää. Muuten hyvä idea, sitä minäkin laittaisin vaikka minne jos sitä jostain saa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:

Mulle sanoi heti että sitä on ja Lamisil ainakin paransi varpaanvälit, se tuubi ei paljon maksa ja saa ilman reseptiä, et mun mielestä kannaatta ainakin kokeilla

No ei kuitenkaan aina ole auki mutta mulla on kohta taas diabetesvastaanotto joten voinhan kysyä asiasta nyt kun itse tiedän enemmän!

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Minä saattaisin kokeilla metylenin sineä

Saako sitä jostain vielä? :o Mä yritin omien lasten vauva-aikaan saada sitä, mutta kaikissa apteekeissa sanottiin, ettei sitä saa myydä enää. Muuten hyvä idea, sitä minäkin laittaisin vaikka minne jos sitä jostain saa.

Jaa, en tiedä jos ei saa enää ostaa, mulla on kyllä itelläni tuolla vielä pullo sitä. En muista koska sen kyllä ostin.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
... metylenin sineä

..., sitä minäkin laittaisin vaikka minne jos sitä jostain saa.

Tuossako syy, että sen myynti on lopetettu?

Lienee siis liian myrkyllistä, ja silti sitä sitten käytettäisiin lähes holtittomasti.

No, jos sitä pari kertaa vuodesa käyttää märkvien napojen tai varpaanvälien hoitoon niin se tuskin nyt on holtitonta käyttöä. Sanoin, että vaikka minne, en vaikka kuinka usein. Siinä se ero holtittomuudessa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
... metylenin sineä

..., sitä minäkin laittaisin vaikka minne jos sitä jostain saa.

Tuossako syy, että sen myynti on lopetettu?

Lienee siis liian myrkyllistä, ja silti sitä sitten käytettäisiin lähes holtittomasti.

No, jos sitä pari kertaa vuodesa käyttää märkvien napojen tai varpaanvälien hoitoon niin se tuskin nyt on holtitonta käyttöä. Sanoin, että vaikka minne, en vaikka kuinka usein. Siinä se ero holtittomuudessa. ;)

Onhan se myrkyllistä... mutta niinhän suurinosa muistakin lääkkeistä on... minäkin olen käyttänyt sitä vaikka minne, ja käytän niin kauan kuin purkissa ainetta on... ja ehkä sitä vois jostain Virosta saada lisääkin. On se niin hyvä aine kyllä... oikein käytettynä.
:D

Onhan se myrkyllistä... mutta niinhän suurinosa muistakin lääkkeistä on... minäkin olen käyttänyt sitä vaikka minne, ja käytän niin kauan kuin purkissa ainetta on... ja ehkä sitä vois jostain Virosta saada lisääkin. On se niin hyvä aine kyllä... oikein käytettynä.
:D

No niin on. Ja mä haluuuuuuun sitä!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja (?) !:
Sanoin, että vaikka minne, en vaikka kuinka usein. Siinä se ero holtittomuudessa. ;)

Olet kyllä ihastuttava tapaus!

Varmuuden vuoksi lisään, että aivan oikeasti tykkään. Tuon kaltainen sanavalmius ja - selkeys naisessa yhdessä käsitteiden tajun kanssa saa aina aikaan mukavan värähdyksen.

Yhteistyössä